Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

pike schreef:Er bestaat maar één mariadistel: Silybum marianum. Ik had poeder willen bestellen bij pit en pit maar had per ongeluk de zaadjes aangeklikt. Dus toen ben ik zelf maar gaan malen ::)
Ik bedoelde dan ook: welk merk. :biggrin2: Vanwege de sterkte en zo. Ik heb gewoon capsules bij DM gehaald, op internet waren zo veel verschillende merken verkrijgbaar dat ik door de bomen de distels niet meer zag. :D
Door pike
Oh op die manier ::) Ik had dus dit willen kopen:
https://www.pit-pit.com/mariadistel-gemalen.html
maar had in plaats daarvan de hele pitten. En in plaats van terug te sturen dacht ik ik gooi ze wel in de koffiemolen. En gemalen in de koffiemolen zag het er precies zo uit als op het plaatje.
De dosering heb ik hier van bp gehaald. Hij kreeg 2x per dag tijdens het leverdieet ging. Toen hij na drie maanden terug ging naar zijn barfmenu (dat hij maar 1x daags krijgt), heb ik ook de mariadistel teruggebracht naar 1x per dag.
Hij was ook behoorlijk afgevallen op het leverdieet, maar nu is hij gelukkig langzaamaan weer terug op zijn gewicht gekomen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door