Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
Net even bij de da geweest en hij vond het nog het meest lijken op een kneuzing. Lymfeklieren en onderliggend weefsel waren rustig. Hij dacht niet aan een tumor.
Zijn voorstel is om het aan te kijken tot maandag wanneer we er toch zijn voor de hechtingen . Dan is er ook een andere da dus 2nd opinion. En dan kan er eventueel een dunne naald biopt worden gedaan.
Ik ben toch wel redelijk gerustgesteld.
Door tt-tjes
Fijn dat je ff met Ilan daar terecht kon en de DA je wat gerust heeft kunnen stellen. Duimen draaien gewoon nog lekker door.
Door Cathelijn
Eindoordeel over het weggehaalde bultje: mastceltumor 1e graad, in verhouding weinig kankercellen te zien en de snijranden zijn schoon.
Zeer waarschijnlijk dat we het hiermee kunnen afsluiten en er is mooi op tijd ingegrepen. Als de bult nog eens zo groot was geworden was het veel lastiger geweest. Nu was het een flinke erwt.
En de bult in zijn hals is gelukkig ook niet groter en lijkt zelfs al wat te slinken.
Alleen maandag nog de hechtingen verwijderen en wat verder genezen en dan hoop ik het achter de rug te hebben.
Pfffffff...
Door Anne in Zweden
Cathelijn schreef:Eindoordeel over het weggehaalde bultje: mastceltumor 1e graad, in verhouding weinig kankercellen te zien en de snijranden zijn schoon.
Zeer waarschijnlijk dat we het hiermee kunnen afsluiten en er is mooi op tijd ingegrepen. Als de bult nog eens zo groot was geworden was het veel lastiger geweest. Nu was het een flinke erwt.
En de bult in zijn hals is gelukkig ook niet groter en lijkt zelfs al wat te slinken.
Alleen maandag nog de hechtingen verwijderen en wat verder genezen en dan hoop ik het achter de rug te hebben.
Pfffffff...
Hè, wat een opluchting! Goed dat je er op tijd bij was en dat de bult in zijn hals nu ook rustig lijkt te worden. Nu even weer op adem komen na deze spannende dagen! :-*
Door Lizzy
Cathelijn schreef:Eindoordeel over het weggehaalde bultje: mastceltumor 1e graad, in verhouding weinig kankercellen te zien en de snijranden zijn schoon.
Pfffffff...
Pfffffffffffft. Zeg dat wel, pffffffffffffff. Ik vind dit ondanks dat het van een grote narigheid is helemaal niet slecht deze uitslag!

Ik hoop ook dat jullie het hiermee gehad hebben :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door