Moderator: Lizzy
M@rina schreef:Omdat Teun zijn plas niet meer laat lopen en wij soms best moeite hebben om zijn blaas te legen, is de kans op een blaasontsteking vrij hoog. Ik dacht cranberry toe te gaan voegen aan zijn eten of drinken. Ik heb capsules gehaald bij het kruidvat, maar hoeveel moet ik nu eigenlijk gebruiken?Teun is niet zo groot dus ik denk dat je met 1/4 a 1/2 dosering voor volwassen mensen goed zit. Ik vind het echter link. Als de pH waarde van de urine daardoor te laag wordt, loop je weer kans dat hij gruis aan gaat maken van specifieke types. Is het een idee om met een homeopathisch dierenarts te overleggen of het geven van Solidago een idee is?
Martine-Tom schreef:Is een katheter geen optie?Die heeft hij gehad toen hij opgenomen was. Als het ons onvoldoende lukt zijn blaas te legen dan gaan we het wel weer overleggen met de DA.
M@rina schreef:Die heeft hij gehad toen hij opgenomen was. Als het ons onvoldoende lukt zijn blaas te legen dan gaan we het wel weer overleggen met de DA.Oh gelukkig maar, dat lijkt me in alle gevallen toch het beste!
Het is me vannacht en vanmiddag in ieder geval gelukt om zijn blaast te legen.
Inge en Bono schreef:Eeeh ik ga het proberen uit te leggen.hoe doe je dat; zijn blaas legen?