Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ike
Ike krijgt idd probiotica en carbo veg. ,je antwoord stelt me weer even gerust, fijn! Hij krijgt geen okugest meer omdat hij nu carbo veg. krijgt.
Ik dacht dat het ontgiften niet zo snel na start van de probiotica/groene leem zou beginnen
Laatst gewijzigd door Ike op wo 11 mei 2005, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
Lizzy schreef: Zit de poep 'verpakt' in slijm trouwens?
Dat leek idd bij "t tweede beetje ontlasting wel zo, maar niet bij alles.
Laatst gewijzigd door Ike op wo 11 mei 2005, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
Toen Ike overging van brokken :-X op Bibi ;)heb ik hem op aanraden van het verkoop punt een deel Bibi en een klein deel fytomix gegeven en dit na twee weken afgebouwd naar alleen Bibi natuurmix, Dit alles is nu zo"n twee maanden terug, als ik terug kijk zijn die eerste drie a vier weken heel goed gegaan wat betreft Ike z"n darmen, daarna ging het weer mis (nu gat het redelijk goed), kan het zij n dat fytomix goed "werkt"voor de darmen of is dit toeval??
Laatst gewijzigd door Ike op di 17 mei 2005, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
het blijft op en af met Ike zijn ontlasting, dan een aantal dagen ok en vervolgens weer zacht.Ben nu net een paar dagen over op kvv lam/rijst om te zien of het misschien met rundvlees te maken heeft, zijn ontlasting vanmorgen zag er redelijk uit maar een deel van die drol zat omwikkeld met slijm, Ike lijkt niet ziek, doet gewoon/ speelt gewoon enz. Iemand een idee wat dit kan zijn?Ike krijgt probiotica, de leemkuur sinds vorige week gestopt (3 weken gebruikt) :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door