Laat ik het eens proberen of ik mss met tips van hier verder kom.
Tom eet op een paar maanden na al zijn hele leven vers. Hij kan niet zo heel goed tegen kip maar dat is het enige probleem wat ik ooit gehad heb, geen allergie maar als ik elke dag iets van kip geef gaat ie aan de dunne.
Op barf hield ik 50% botvlees aan en dat ging prima.
Nu krijgt hij al een poosje Barfmenu van TinLo en dat is de eerste kvv waar hij goede en regelmatige ontlasting op heeft. Hiervoor heeft ie CB gehad (diarree) Dogmeat kvv (krijtpoep) en af en toe iets van de budgetmerken wat ook varieerde in hoe het viel.
Maar ernstige dingen nooit gehad.
Hij eet de kennel en natuursmaak. En hij eet het met smaak, hij zit goed in zijn vacht, tanden zien er mooi uit, enige is dat hij regelmatig buikpijn heeft, hij eet dan gras heeft een avond buikpijn, de volgende morgen diarree en dan is het weer over. En dat graseten is nu fout gegaan, de buikpijn bleef hangen en hij wilde helemaal niks meer. In overleg laxeermiddel gegeven en toen kwam er dus een hele dikke prop onverteerd gras mee.
Ik heb een poos groentemix gegeven en volgens mij had hij er toen geen last van dat ie gras wilde eten. Ik zit nu uit te griepen maar zodra ik weer op de been ben ga ik groentemix maken.
Ik zou alleen zo graag weten of dit een link is die mijn hoofd gemaakt heeft of dat het herkenbaar is.
Ik heb ook een poos een pensdag gehad, elke week een dag alleen pens, en ik geloof dat hij het toen ook niet had. Of hij het op barf had weet ik niet meer eerlijk gezegd....