Hanny schreef:Ik zou heel voorzichtig zijn om al deze klachten toe te schrijven aan stress. Het kan natuurlijk we, maar omgekeerd kan misschien ook wel.
Hij heeft oorontsteking en bijt te veel op zijn voeten, van beiden wordt je niet blij en dit zou ook de stress kunnen veroorzaken. Hij zal zich niet prettig voelen, dat is zeker.
Als mijn honden niet met elkaar zouden kunnen en dat lijkt me een drama, dan zou ik op dat punt misschien wel hulp zoeken. Het is natuurlijk behoorlijk zorgelijk, wat zich afspeelt.
Oren ellende en voeten trammelant is toch beiden huid, google daar eens op. Ik meen me te herinneren, dat ik kort geleden op de site van de Wagenrenk een goed artikel las. Alvast sorry, als ik me vergis. Van binnen uit zou je misschien iets kunnen proberen, chlorella, groene leem, ladingen propolis.
Al met al, het lijkt me te eenvoudig om deze dingen toe te schrijven aan stress.
succes met het herstel van Harry,
Hanny
Het is ook een drama vind ik, het gekke is dat het overdag prima gaat, niets aan de hand en ook geen spanning bij beide. Zodra het donker is veranderd er blijkbaar iets. Momenteel is het dan vooral veel lawaai wat ze beiden maken, maar dat vind ik al erg genoeg.
Hulp zoeken was ik al van plan

er is een GT die zelf Amerikaanse bulldoggen heeft en automatisch daarin dus ook klantjes heeft. Bulldoggen hebben toch weer net andere 'taal' dan de gemiddelde hond, ook door de korte snuiten, alles klinkt daardoor ook anders. En ik zie zelf niet waar het aan ligt....
Artikel ga ik kijken of ik dat kan vinden, dank!
Groene leem kan toch ook alleen als de oorzalf klaar is? Of kan ik daar nu al mee beginnen?