Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
Fijn om te horen dat t zo goed gaat met Rosey!
Ik was ook knettergek op Zimba maar ik heb t niet gedaan......omdat hij behalve de longtumor ook zijn leeftijd en een hernia had...
Hij kreeg 3 mnd en goddank heeft ie er meer van gemaakt!
Heb alle regulieren meds gestopt en hem de cbd en cannabis olie gegeven en daar deed ie t prima op!
Ik heb mijn jongen in laten slapen, niet omdat ie t benauwd had vd tumor oid ...hij was moe zo ontzettend moe...
Maar ik ben blij dat ik die olie ben gaan geven want denk dat ie anders niet nog zoveel mnd bij mij had kunnen zijn
Door amsterdam 412
Lief forumlid.
Je reactie is volop liefde voor je lieve hond. Het beeindigen van het leven van zo'n kostbaar dier is ook een daad van onmeetbare liefde. De vermoeidheid als gevolg van de kanker kan voor het dier zijn levenlust zodanig in de weg gaan staan dat je dit je maatje niet wil aandoen.
Ik kan dat voorstellen omdat Rosey voor het vaststellen van de leukemie ook moe was. Ze trok het niet meer om een stukje te wandelen, ging op de hoek al liggen en had geen zin meer. Het moet afschuwelijk zijn wanneer je dit zoals bij jouw hond in nog ergere mate ziet gebeuren en dat je de levenslust uit je hond ziet wegtrekken.
Ik denk dat je er voor je hond als een echte vriend bent geweest, in voor en tegenspoed. Wat een moeilijke beslissing moet dit geweest zijn.
Ik weet niet wanneer dit moment geweest is, ik wens je heel veel sterkte met het gemis van je dierbare vriend!

Liefs carolien

Barfplaats wordt gesponsord door