Lupa schreef: of als ze hun territorium afbaken, en dat doen ze bv door hun achterpoten(tja hoe moet je dat zeggen ???) heel snel heen en weer te laten gaan(duidelijk???)
Moderator: Lizzy
Lupa schreef: of als ze hun territorium afbaken, en dat doen ze bv door hun achterpoten(tja hoe moet je dat zeggen ???) heel snel heen en weer te laten gaan(duidelijk???)
Lupa schreef: of als ze hun territorium afbaken, en dat doen ze bv door hun achterpoten(tja hoe moet je dat zeggen ???) heel snel heen en weer te laten gaan(duidelijkJa denk dat ik weet wat je bedoeld)
Lupa schreef: soms zie je honden die heel snel eheen en weer hun achterpoten bewegen, ik weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven, als sommige honden dat doen woorden daardoor gras en aarde omhoog gegooid door die achetrpoten, snapje??? anders doe ik het een keer voor 8)Ja doe het maar een keer voor dan
Lupa schreef: of als ze hun territorium afbaken, en dat doen ze bv door hun achterpoten(tja hoe moet je dat zeggen ???) heel snel heen en weer te laten gaan(duidelijkMaar dan komt er toch geen anaalkliervocht vrij?)
Lupa schreef: soms zie je honden die heel snel eheen en weer hun achterpoten bewegen, ik weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven, als sommige honden dat doen woorden daardoor gras en aarde omhoog gegooid door die achetrpoten, snapje??? anders doe ik het een keer voor 8)voeten vegen
Lupa schreef: ze hebben een ker duidelijk op tv laten zien wat er geberurd als met hun achetrpoten 'vegen" dat lieten ze zien in slowmotion, er kwam vogt uit hun achetrste dus de anaalklierenDat kan inderdaad wel dat sommige honden dat er dan ook bij hebben, maar het is bij lange na niet altijd zo dat ze bij dat vegen ook meteen hun anaalklieren leegdrukken. Van de poten komt ook hun geur af (maar dat stinkt niet zo!