Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ysa
Waren we eindelijk beter ; ontlasting oke ; goed eten
Alles normaal....Beginnen we vandaag weer opnieuw
Twister eet enorm veel gras ....en als ie spuugt lijkt het net of er een emmer water wordt leeggegooid ; splashhhh....
Raar !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu krijgt ie dus niks te eten en ik heb nog medicijnen van 2 weken terug.
Het lijkt net of er tussen al dat vocht een soort "spek"achtige substantie zit...niet van bullepees maar van zo'n spekkerig kauwbotje

Die krijgt ie dus niet meer....
Heeft iemand nog meer problemen gehad met deze spekkige "rommel" ??

Yvonne :-\
Door Ysa
Hij is weer aan de beterende hand..... :D

Jippieeeeeeeeee

Yvonne
Door Charlie Angel
Ysa schreef: Hij is weer aan de beterende hand..... :D

Jippieeeeeeeeee

Yvonne
Dat is beter nieuws! Hoop dat hij er gauw weer bovenop is!
Door "inge"
Die vieze kauwbotjes ,daar gaan ze bij mij ook van kotsen.Zelfs Richa ,die eigenlijk altijd alles verdraagt, gooit alles eruit na zo'n botje. Niet meer geven dus die rommel!
Door Ysa
Het was echt dat vieze botje ; volgens mij was dat vorige keer ook de boosdoender >:(
Die komen er hier dus never nooit meer in :P

Groetjes Yvonne ;)
Door Connys
wat fijn dat twister weer beter is, ik weet de laatste tijd wat het is, zieke honden!!!
Door Ysa
connys schreef: wat fijn dat twister weer beter is, ik weet de laatste tijd wat het is, zieke honden!!!
Thanks ! Ja , je bent er erg mee bezig he...Nu heeft ie weer een teek ( had ik niet opgemerkt ) maar Jip wel en die heeft m er half afgebeten en vervolgens is het een etter plek geworden...Nu smeer ik dat weer in met Betadine maar dat likt Jip er braaf af bij zijn "broer"
Ach ja...het houdt je van de straat he ;)

Groetjes Yvonne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door