Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ordell
Had al zo'n vermoeden dat het mede een peesprobleem zou kunnen zijn ;). Enne, dat sporten zou ik toch voortaan maar laten als ik jou was, ondanks de "fantastische" oppering van die dierenarts.

gr.Ordell
Laatst gewijzigd door Ordell op za 06 dec 2003, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
qyan schreef:

hoop het ook barbara, het houdt maar niet op he :-\
Nee het houdt zeker niet op... :-\ :(... Dat sporten zou ik ook maar laten voor wat het is ja... beter een gezonde pijnvrije huishond, dan een hond die continue pijn en klachten heeft door het werken...

geef die scheet maar een knuffel van mij en een dikke lebber van dosje
Door qyan
Ordell schreef: Had al zo'n vermoeden dat het mede een peesprobleem zou kunnen zijn ;). Enne, dat sporten zou ik toch voortaan maar laten als ik jou was, ondanks de "fantastische" oppering van die dierenarts.

gr.Ordell
ordell, was toch al van plan om het te laten ;)
nummer 1 omdat ik hem niet verder wil slopen (lichamelijk) en nummer 2,.......... die weet je
Door qyan
Eidos schreef:

Nee het houdt zeker niet op... :-\ :(... Dat sporten zou ik ook maar laten voor wat het is ja... beter een gezonde pijnvrije huishond, dan een hond die continue pijn en klachten heeft door het werken...

geef die scheet maar een knuffel van mij en een dikke lebber van dosje
barbara, zoals hierboven geschreven sporten doe ik niet meer aan met qyan, was ik toch al niet meer van plan.
misschien alleen VZH afmaken met de tijd, mara dat is alleen appel, zonder springen, apporteren, etc en dus geen ernstige belasting voor de poten.
maar ook dit weet ik niet zeker, want wat heb ik in godsnaam aan mijn VZH als ik niets meer met hem doe ;)

als huishond functioneert ie prima hoor.
gestopt met pakwerk en ik kan weer normaal over strata lopen met hem 's avonds, wat met pakwerk dus opeens niet meer kon.
hij is ook gewoon een heel stuk liever nu.
zijn hele gedrag is gewoon omgeslagen in positieve zin en dat bevalt me meer dan zijn gedrag met pakwerk. whaha, en nee, niet omdat ie last van zijn poten heeft en daraom zo lekker rustig is, want we moeten hem echt dwingen om rustig te zijn en hij is het er uiteraard niet mee eens. hij wil naar het bos.
pff, moelijk hoor als de hond weinig voelt om hem rustig te houden :-X
Door Ordell
ordell, was toch al van plan om het te laten ;)
nummer 1 omdat ik hem niet verder wil slopen (lichamelijk) en nummer 2,.......... die weet je
[quote][/quote]

;)
Door Eidos
qyan schreef:

barbara, zoals hierboven geschreven sporten doe ik niet meer aan met qyan, was ik toch al niet meer van plan.
misschien alleen VZH afmaken met de tijd, mara dat is alleen appel, zonder springen, apporteren, etc en dus geen ernstige belasting voor de poten.
maar ook dit weet ik niet zeker, want wat heb ik in godsnaam aan mijn VZH als ik niets meer met hem doe ;)

als huishond functioneert ie prima hoor.
gestopt met pakwerk en ik kan weer normaal over strata lopen met hem 's avonds, wat met pakwerk dus opeens niet meer kon.
hij is ook gewoon een heel stuk liever nu.
zijn hele gedrag is gewoon omgeslagen in positieve zin en dat bevalt me meer dan zijn gedrag met pakwerk. whaha, en nee, niet omdat ie last van zijn poten heeft en daraom zo lekker rustig is, want we moeten hem echt dwingen om rustig te zijn en hij is het er uiteraard niet mee eens. hij wil naar het bos.
pff, moelijk hoor als de hond weinig voelt om hem rustig te houden :-X

Joh zo te horen is het maar beter ook zo toch ??? naja oke behalve dan proberen een jonge gezellig drukke hond rustig houden ;).... Ik weet er alles van hoor :-\ heb eidos ook een paar weken rustig moeten houden, en dat valt totaal niet mee !!!!! Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met dos en mag hij weer lekker lang wandelen met me in het bos ;D.
Dus nog even doorbijten ;) en dan kunnen jullie hopelijk ook weer lekker naar het bos.

Liefs barbara
Door qyan
Eidos schreef:

Joh zo te horen is het maar beter ook zo toch ??? naja oke behalve dan proberen een jonge gezellig drukke hond rustig houden ;).... Ik weet er alles van hoor :-\ heb eidos ook een paar weken rustig moeten houden, en dat valt totaal niet mee !!!!! Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met dos en mag hij weer lekker lang wandelen met me in het bos ;D.
Dus nog even doorbijten ;) en dan kunnen jullie hopelijk ook weer lekker naar het bos.

Liefs barbara
is ook beter!
bar, je blijft wel in de rijmsfeer he ;D
en met de tijd kunnen we heus wel weer naar het bos, maar lang spelen met honden gaan we wel zoveel mogelijk proberen te voorkomen.
eerst hierna maar eens langs de fysiotherapeut voor bewegingsadvies en misschien nog wat meer.
ik ga in ieder geval pas weer naar het bos, als qyan weer normaal mee kan lopen aan de fiets met de tijd, etc, etc.
loslaten zal de komende maanden niet kunnen denk ik, ookal zou het mogen, want wet het nog wel van toen.
hij mag los, maar..............hij mag niet te wild rennen, liefst niet sprinten.
tja, maak dat maar wijs aan een jonge hond die toen al maanden binnen zat :-\
hij wordt ouder nu en dus ook wel iets rustiger, dus we gana het in het nieuwe jaar gewoon proberen als we daarvoor althans groen licht krijgen
Door Nelly
Sjonge-jonge Wendy, het zit jou en Qyan ècht niet mee hè. Als het zo doorgaat kan Qyan geen jonge hond meer zijn, want dan is-ie er te oud voor :( Hoop echter voor jullie dat dat niet het geval zal zijn, en dat hij nu echt beter gaat worden, in zoverre dat-ie in ieder geval lekker kan hollen en dollen. Enne, ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen! :D
Groetjes, Nelly.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door