Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

eelke schreef: Viool klier is bij Gijs ook te vinden, die zit net onder de eerste zwarte vlek. Stugger haar daar. De bruine plek zit in de tweede zwarte vlek, dus recht boven op zijn kont zeg maar.

Afbeelding

Afbeelding
Ja, daar had Milyck ook een plek! En ook  aan de onderkant van die vlek op zijn staart, dat is de vioolklier denk ik
@Hoochie, dat zou best eens kunnen ja  ;D

De vioolklier is ook bij Gijs een beetje te zien, je ziet op zijn staart, op de droge foto, bij de overgang van zwart naar wit dat er een soort hap uit zit.
Op die foto zie je ook een klein beetje dat de tweede zwarte plek een beetje smoezelig is, op de hoogste punt van zijn kont.
Oeps beetje late reactie van mijn kant uit!

De vioolklier (nog nooit van gehoord trouwens) heeft hij ook.
Altijd zo'n smoezelig plekje op het midden van z'n staart. Maar dat is inderdaad niet wat ik bedoelde.
Als ik geen visolie geef, dan is de bruine plek ook zo weer terug. En dat bedoel ik met: ben ik nu niet iets aan het verbloemen?
Sassol schreef: Oeps beetje late reactie van mijn kant uit!

De vioolklier (nog nooit van gehoord trouwens) heeft hij ook.
Altijd zo'n smoezelig plekje op het midden van z'n staart. Maar dat is inderdaad niet wat ik bedoelde.
Als ik geen visolie geef, dan is de bruine plek ook zo weer terug. En dat bedoel ik met: ben ik nu niet iets aan het verbloemen?
Nee dat ben je niet. Ik sluit me aan bij de reactie van Lizzy.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door