Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
En het hele verhaal geldt ook voor mensen. Toch eet ik graag knoflook. Ik heb zelfs een recept waarin 18 teentjes moeten...............Hmmmmmmm, heerlijk.
Door geer
Hitam schreef: En het hele verhaal geldt ook voor mensen. Toch eet ik graag knoflook. Ik heb zelfs een recept waarin 18 teentjes moeten...............Hmmmmmmm, heerlijk.
Oh ja....Kip knof!! Kip (of tofu ;)) laten sudderen in rode wijn, champignons, verste tijm en 300000 knoflookteentjes....hmmmmmmm!
Door Timmy
Hitam schreef: En het hele verhaal geldt ook voor mensen. Toch eet ik graag knoflook. Ik heb zelfs een recept waarin 18 teentjes moeten...............Hmmmmmmm, heerlijk.
;D Maar dat eet je neem ik aan niet dagelijks???

Gr.
Linda
Door Truus
Gisteren ben ik met Timo naar de D.A. gegaan, hij werd helemaal gek van de jeuk en er moest iets gebeuren.
Hij heeft een spuit gehad en of het nu goed was of niet....het is over.
Ook is alles verder goed gelukkig, ik heb nog even laten kijken of er toevallig niet een bult zat. Het blijft oppassen.
Ze zei dat Timo goed gespierd was.
Door *Lia*
Ik ga voor de keiharde aanpak: Frontline.Gezien de logees en vakantiegangers moet ik mijn eigen kroost beschermen tegen ongewenste vakantiegangers.Ik heb hier heel goede resultaten mee.Knoflook,daar heb ik geen vertrouwen in.
Door Ysa
Unique schreef: Ik ga voor de keiharde aanpak: Frontline.Gezien de logees en vakantiegangers moet ik mijn eigen kroost beschermen tegen ongewenste vakantiegangers.Ik heb hier heel goede resultaten mee.Knoflook,daar heb ik geen vertrouwen in.
Dan bedoel je ons toch niet zeker..? ;D
Ik heb nog geen vlo gezien bij mijn hondjes , vraag me niet hoe dat kan...
Ik stofzuig nogal veel en was de manden / kleeden geregeld uit....Ik probeer de frontline in de kast te laten staan ...puur vergif als je het mij vraagt :-\

Yvonne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door