Mijn oudste broer heeft een kitten, hij is denk ik rond mei geboren en heeft al heeeel lang diarree.
Hij krijgt van de DA antibiotica maar steeds als een kuur afgelopen is begint de ellende weer van voor af aan. En dan schrijft de DA gewoon weer nieuwe antibiotica voor

Nou moet mijn broer helemaal niets hebben van mijn gepreek en ge-evangeliseer over voeding

Maar goed, het dier is onderdehand al wel meer dan een maand aan de antibiotic als het niet langer is en ik vroeg me af of het handig is om het diertje probiotica te gaan geven. Ik bedoel er moet toch onderdehand geen bacterie meer in die darmen in leven zijn, laat staan een goede??
Nou is mijn vraag in welke vorm die probiotica het beste kan worden toegepast en in welke hoeveelheid.
Ja, ik weet dat het beter is om van voeding te veranderen maar ik denk niet dat ze eraan willen (mijn broer vindt het helemaal van de zotte dat Sunday op rauw staat

Ik weet ook dat het beter is om met die antibiotica te stoppen maar ik weet niet of ze daaraan willen.
Ik hoop dat iemand advies kan geven over katten.............en dat ze het ook overnemen want dit lijkt een behoorlijk gebed zonder einde te worden.....
Groeten Femke
PS ik zal ze in ieder geval het stuk over Pro-B sturen dat Ink somewhere geplaatst heeft....