Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Hè getsie wat een rottig nieuws Peet :'(. Helaas kan ik je ook geen tips geven, maar ik hoop dat Beau zich wat beter gaat voelen van de middelen die je hem nu gaat geven. Sterkte en ik hoop dat je nog een tijdje van hem mag genieten.
Door chooky
Oh wat een naar nieuws. Ik hoop dat er nog wat aan gedaan kan worden en dat je nog heel lang van Beau (en hij van jou) kan genieten. Ik zal straks ook even kijken wat Juliette de Bairacly Levy aanbeveelt. Ik las gisteravond al iets over peterselie.

Dikke knuf :-*
Door Audrina
Ik heb net een berichtje van Peet gehad dat Beau weer een heel klein beetje is opgeknapt van de kruiden e.d. Hij eet ook weer wat beter en begint weer een beetje aan te komen.
Door Truus
Audrina schreef: Ik heb net een berichtje van Peet gehad dat Beau weer een heel klein beetje is opgeknapt van de kruiden e.d. Hij eet ook weer wat beter en begint weer een beetje aan te komen.
Dan gaan we NOG meer duimen !!!!!!!!!!
Door Peet
Inderdaad, het gaat beter met hem! :D

In plaats van een depressief, zielig hoopje dat alleen maar op zijn kleed wil liggen, heeft hij gisteren zelfs met stokken lopen slepen!

Hij vreet weer als een wolf en komt zelfs weer aan. En het allerbeste nieuws: gister-avond kwam hij na zijn eten weer bij me zitten voor een " vrij-partij" ....
dat had hij al zeker 2 weken niet meer gedaan, dus mijn hart maakte een sprongetje!

De kruiden doen hun werk, hoera!

Natuurlijk realiseer ik me dat zijn kwaal niet echt over zal gaan, maar zo is het heel goed te doen en heeft Beau echt nog goede kwaliteit van leven. De strijd is dus allerminst gestreden en we gaan zo gewoon door !!! Al julie geduim en goede wensen hebben perfect gewerkt, super-bedankt allemaal!!!
Door avalon
Toch nog goed nieuws op het end, ik hoop dat het steeds beter zal gaan met Beau Peet. Maar het is mooi om op het eind van de niet zo'n heel positive topic nog even te lezen dat er vooruitgang in zit. Geef Beua nog maar een stevige knuffel :-* :-* :-*
Door Eidos
Ja !! Wat goed ;D ;D! Ben blij dat hij opknapt en weer lekkere knuffels komt halen en met stokken loopt te slepen :D. Geef Beau een lieve knuffel van ons ;) :-*
Door margreet
O Peet less dit nu pas (zit te veel in de bar :-[ :-[ :-[)
Ik wens jullie nog heel veel plezier samen hoor en hoop dat het vooruit zal blijven gaan met Beau :-* :-*
Door ine
Peet, ik doe ook mee met duimen, dat al deze middelen het leven van Beau nog een tijd mogen rekken en prettig mogen houden!
Ik wens jullie nog een fijne tijd samen! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door