Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Viv
ooohhhwww ik zie nu pas echt goed dat het ook ruwhaar JR zijn!! Wat een eigenwijze koppies!

ja dat gezellige met z'n tweetjes, dat heeft Bink ook. Ze heeft een 'vriendin' een soort groot schaap lijkt het wel . het is een kruising van labrador en nog iets heel groots. Bink mag daar altijd in haar vacht hangen en aan haar vacht trekken en zij speelt erg lief met Bink. Als we weg gaan zijn beide honden een beetje stilletjes :'(

Ene..een eigen kennel: dat klinkt leuk! Hou me opde hoogte want wij willen dolgraag een nestje met onze Bink (t is een teefje ondanks haar naam). Maar dat is pas later want ze is nog lang geen twee.
Door Marion
even voor de duidelijkheid dat op die foto dat zijn Zorro's vader en moeder, die bovenste is zijn vader en de onderste is zijn moeder.

Dit zijn Tommie en Zorro samen:
Afbeelding

Tommie (links) is gladhaar en Zorro broken coat. Zorro is al een beetje geplukt dus lijkt nog vrij gladharig ;)

Wie zijn de vader en moeder hond van Binky? Ik vind haar echt een knap hondje :-*
Door Viv
Marion schreef: even voor de duidelijkheid dat op die foto dat zijn Zorro's vader en moeder, die bovenste is zijn vader en de onderste is zijn moeder.
Oooooooooooo, ik dacht al, wat een verschil met de foto's op je site! :o
alsof ze echt net van de pluk kwamen ???

Maar eh, moeder Bink is glad en vader is ruw. Bink is een ruw ruw zeg maar, dus niet heel vol met lang haar.

Wat een liefjes zijn het samen op die foto: mag ik vragen waarom je voor een reu hebt gekozen?
Door Marion
Tja een beetje gevoelsmatig eigenlijk. Ik wist van Tommie dat hij goed met reutjes op kon schieten. Een reutje had ik inmiddels ervaring mee. Mijn vriend kreeeg al de rillingen als hij eraan dacht dat een teefje loops zou worden ::). Teven kunnen soms wat bitchy zijn, dus ik dacht voor Tommie is het misschien leuker een reutje erbij.... Maar vooral omdat zelf een reutje mij meer aansprak, kweenie waarom :-\
Mijn vriendin had ook 3 reuen dus dat was ook al een positief voorbeeld voor me ;)
Maar als er nu nog een hond bij komt wordt dat een teefje.
Door Viv
Wij liepen gister over de heide en kwamen twee JR's tegen: Bink helemaal gelukkig!!! ;D ;D, dus wij ook ;D

We hadden het over een tweede en of we dan twee teefjes of naast Bink toch beter een reutje konden nemen. Heb nog niet veel ervaring daarmee met Bink (of ze beter opschiet met de een of de ander). Of, misschien nog beter ;) een nestje en dan een zelf houden.

PS: ze vond vandaag een kaaskorst en toen ik die uit haar bekie haalde zat er bloed op!! Wij kijken en.... alle melktandjes zijn er uit. Ze stinkt meteen al minder uit haar bekkie ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door