hey
zelfde dierenarts !!!!!!!
hahaa al gaven e wel toe dat Lady na haar darmoperatie wel heel erg snel weer normale ontlasting had
en dat ze er allebij zo goed uit zien.
Moderator: Lizzy
diana schreef: heyHehehehe ... Ja ze kunnen er niet omheen dat de honden er op vers zo goed uitzien en zulke mooie ontlasting hebben he
zelfde dierenarts !!!!!!!
hahaa al gaven e wel toe dat Lady na haar darmoperatie wel heel erg snel weer normale ontlasting had
en dat ze er allebij zo goed uit zien.
Audrina schreef: Mijn DA (Nijhuis in Delft) zal uit zichzelf niet tegen iemand zeggen dat ie versvlees moet gaan voeren, maar hij is absoluut niet anti vers. Een tijdje geleden had ik het met hem over de arthrose & pootproblemen die alle 3 mijn hondjes hebben en toen begon ie over brokjes met glucosamine er in. Toen heb ik hem verteld dat brokken er hier niet meer in komen en dat de honden vlees krijgen waar ik daar zelf o.a. gluco aan toevoeg. Toen zei hij dat dat helemaal goed was en dat sloeg niet op de gluco maar op het vlees.Hé Audrina, doe Van Nijhuis de groeten van mij als je hem weer ziet. Hij is tot ik naar België vertrok mijn dierenarts geweest. Als mijn naam, Nicolette, hem niets meer zegt, dan zeg je maar dat ik Cesky terriërs had.
Tuurlijk verkoopt ie je liever een zak brokken, maar anti vers issie dus niet.![]()
diana schreef: Robert had een keer tegen Frans gezegd ,
Dat ik maar een eigenwijze tante was
hahaa.
hij heeft nog gelijk ook .
na de operatie v lady zei frans;
Diaan ik hoef je zeker een voedingsadvies mee te geven he?
ik hoop alleen dat je nu de eerste 3 weken geen botten gaat geven
hahaa.
we hebben zoals je weet speciaal licht verteerbaar voer he????
hahaa
frans zeg ik dan : je bent een kanjer , maar ik ga met jou niet in discussie over voer ,
want ze zijn stuk voor stuk goed vind ik
als ze me de laaste keer niet serieus hadden genomen
en me er niet tussen gepropt hadden
of naar huis gestuurd hadden met een pilletje was Lady er nu niet meer geweest .
Rineke schreef: Gister naar de dierenarts geweest voor prik, ik heb hem goed op z'n hart gedrukt dat ik alleen het hoogstnodige aan inentingen wil geven. Hij heeft het keurig uitgelegd en ik kon me daar in vinden.Hoi Rineke
Toen begon mijn man over voeding (barf en vers vlees)
De enige opmerking van hem was als je het dan maar wel even kookt, dus weer zo'n dierenarts die zich nog nooit verdiept heeft in voedsel voor honden.
Wij hadden geen zin in verdere discussie met hem, maar nu wil ik toch naar een andere dierenarts. Mijn vraag is dan ook, bestaat er een lijst met artsen die wel bekend zijn met barf, zo niet willen dan zoveel mogelijk mensen reageren met namen en adressen van (goede) dierenartsen. Het maakt niet zoveel uit waar die woont, ik woon in Hellevoetsluis, maar we hebben het er ook voor over om een stukje te moeten rijden.