Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
Tis weer zover hoor... Had het kunnen weten .... als er 1 ding gebeurt volgen er meer
Ik had al zo'n vermoeden dat dos wel eens wat urine liet lopen tijdens diepe slaap en dat werd net dus bevestigd. Zat lekker te kletsen op msn en was net aan het vertellen dat dos zo lief aan het dromen en piepen was toen ik dus een plasje urine vlak onder zn piepie zag liggen... Inmiddels is hij wakker en is de boel aan het schoonlikken ( zichzelf dus ). Heeft iemand enig idee of dit vaker voorkomt bij een reu van nog geen 3 jaar ??? en wat hier de oorzaak van kan zijn ???
Door Peet
oowww...wat zal hij zich schamen... :-[..zijn eigen plek bevuild...arme Dos, misschien een lichte blaasontsteking?
arme knaap.....
Door Nitus
Gitte heeft dat ook weleens, maar zij is een gecastreerde teef.
Zij heeft het trouwens alleen maar als ze zich niet goed heeft leeggeplast omdat ze te druk met snuffelen was of als ze na een wild spelletje heel veel water had gedronken (Bij Gitte is dit wel pas ná de castratie begonnen).
Elke keer als ze haar plas had laten lopen kon ik een van deze dingen als oorzaak aanwijzen.
Ik weet niet of je bij Dos ook aan zulke dingen kunt denken?
Door Hitam
Gringo heeft het ook geregeld en dat is een 11 jarige ongecastreerde reu. Daarom mag hij niet op de bank slapen.......
Verder besteden we er weinig aandacht aan.
Door Eidos
Nitus schreef: Gitte heeft dat ook weleens, maar zij is een gecastreerde teef.
Zij heeft het trouwens alleen maar als ze zich niet goed heeft leeggeplast omdat ze te druk met snuffelen was of als ze na een wild spelletje heel veel water had gedronken (Bij Gitte is dit wel pas ná de castratie begonnen).
Elke keer als ze haar plas had laten lopen kon ik een van deze dingen als oorzaak aanwijzen.
Ik weet niet of je bij Dos ook aan zulke dingen kunt denken?
Hmm..... das een goeie !!! Ik zal er eens op gaan letten ;).
Door Lizzy
Als ie helemaal zo ligt te dromen en te piepen, dan is hij natuurlijk waanzinnig in slaap en zijn zijn spieren aan het ontspannen. Best kans dat hij zijn sluitspiertje ook wat teveel ontspant. En misschien dat hij hier dan inderdaad vooral last van heeft als zijn blaas eigenlijk een tikje te vol is?!
Door diana
bpy heeft daar nooit last van
lady wel , maar dat komtomdat ze na haar sterilisatie licht incontinent is geworden
al gebeurd het zeer zelden .
Door Eidos
Lizzy schreef: Als ie helemaal zo ligt te dromen en te piepen, dan is hij natuurlijk waanzinnig in slaap en zijn zijn spieren aan het ontspannen. Best kans dat hij zijn sluitspiertje ook wat teveel ontspant. En misschien dat hij hier dan inderdaad vooral last van heeft als zijn blaas eigenlijk een tikje te vol is?!
Daar zat ik dus zelf ook aan te denken. Helemaal omdat het bijna nooit gebeurt. En ook omdat hij soms echt zo diep in slaap kan zijn dat inderdaad alles ontspant. Ach zo erg is het nou ook weer niet ;).. dweil erover en tis weer schoon :D..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door