Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Rana
Hallo ik heb mezelf al voorgesteld onder een ander kopje in dit forum. Mijn naam is Claudia en heb een doberteefje van 2 jaar, vrijdag 12-11-04 hebben wij dus foto's laten maken van Rana haar nek/rug en heupen, omdat de DA dacht dat ze een instabiele rug had, de uitslag hebben wij gelijk gekregen en Raan heeft dus een milde vorm van artrose op haar heupkom (linkerachter poot). Raan en ik trainen op VZH/IPO niveau, dus ook pakwerk, helaas is dit laatste over voor haar omdat zware belasting de artrose zal versnellen.

Maar helemaal stilleggen doen we haar niet hoor, gaan samen lekker fietsen om meer spieren op haar heupen te kweken en gewoon lekker wandelen.

Om dit moment krijg Raan dus ook een voedingssuplement toegediend (tip van een goede kennis gekregen, Wendy bedankt nogmaals) dat heet Pirmeval Gelatinaat. Volgend jaar gaan we kijken via rontgenfoto's of de artrose is verergerd of stabiel is gebleven.

Gr,

Claudia en Rana
Door Lizzy
Hoi Claudia, goed te horen dat je deze supplementen geeft! Kunnen we je verder nog ergens mee helpen of adviseren? (ik vraag het omdat me niet helemaal duidelijk is wat je vraag is... sorry...).
Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 18 nov 2004, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Rana
Hoi Lizzy,

Ik had geen vraag of zo, maar alle info is natuurlijk welkom.

Ik had onder voorstellen aangegeven wat er met Raan ging gebeuren en iemand vroeg onder dat zelfde kopje wat de uitslag was. Ik dacht dat ik beter hier kon neerzetten, maar waarschijnlijk niet dus?

Gr,

Claudia
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door