Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door DogCrazy
sylvia schreef:
Waarom geef je sperzieboontjes?
Omdat zij daar stapeldol op is. En bloemkool, worteltjes, enzovoort.

Ik zal jouw raad opvolgen, maar ik doe wel kleine portie's want ik ben bang dat het er anders weer allemaal uit komt.
Door sylvia
DogCrazy schreef:

Omdat zij daar stapeldol op is. En bloemkool, worteltjes, enzovoort.

Ik zal jouw raad opvolgen, maar ik doe wel kleine portie's want ik ben bang dat het er anders weer allemaal uit komt.
geef je dat rauw of gekookt?
Door sylvia
DogCrazy schreef: gekookt
dus je geeft gewoon wat tafel restje erbij , is volgens mij niks mis mee, zolang het met mate is.
Door sylvia
DogCrazy schreef: okay thanks :)

Weet je ook of ik kan varieren met Smuldier? Bijvoorbeeld pens of kip?
Of kan ik daar beter nog even mee wachten?
Ik zou eerst even kijken of het spugen wil ophouden
Door sylvia
DogCrazy schreef: Vanochtend na het uitlaten weer een hele plas geel.

Kan het braken na een dag weg zijn, of wil ik gewoon te snel?
Ik zou even met haar naar de DA gaan, gal spugen van een lege maag zou opgelost moeten zijn als de maag niet zo lang leeg is. Je kan vanavond nog even proberen om voor je naar bed gaat haar iets te ete te geven desnoods gewoon een droge boterham en dan morgen kijken of ze dan nog gal spuugt. En als ze dan nog gewoon spuugt dan zou ik toch de da maar eens bellen voor een afspraak.
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 10 nov 2004, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
Hoi,

Wij hadden ook hetzelfde probleem met een bulletje van ons, ze gaf gal op als we iets te laat uit bed waren.
Sinds wij versvlees voeren is ze niet meer ziek geweest!
Door Ineke
Mufasa heeft ook een poosje gespuugd op een lege maag. Alleen 's ochtends.
Ik ben toen eerst begonnen met 's avonds om 22:30 (na de laatste wandeling) nog 250 gr versvlees te geven ( dit is voor Mufasa een hapje hoor ;)) en direct na het opstaan éérst een klein beetje eten vóór de wandeling, zodat hij van zijn ochtendmisselijkheid af was. Na de wandeling de rest van de maaltijd.

Het eten voor de wandeling heb ik langzaam afgebouwd, totdat hij eigenlijk nog maar een koekje kreeg voor de wandeling.

Nu krijgt hij 7:30 en 18:00 eten en om 22:30 nog 250 gr, omdat anders zijn hoofdmaaltijden te groot zijn.

Mufasa was toen 1,5 jaar oud. Dat is wel even iets anders dan een dame van 12 jaar.

Ik hoop voor je dat je er uit komt.
Succes!
Laatst gewijzigd door Ineke op wo 10 nov 2004, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hitam
Ik zou rustig nog even volhouden met het versvlees. Dat duurt even. En eventueel voor het uitlaten, ´s morgens, al wat eten geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door