Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Karin & Pyrs schreef:

Omdat Romy dat bij haar vorige 2 nesten OOK nodig heeft gehad ....
Carnibest krijgt ze genoeg na haar bevalling en botten vind ik echt niet handig met een zogende teef, die bij haar pups wil blijven liggen ..........
Veel teven willen ook geen botten/karkassen eten terwijl ze zogen. Op de 1ste lijken ze er geen tijd voor vrij te willen maken en ik kan me voorstellen dat het misschien niet zo lekker op de maag ligt als er later een streep puppen in je buik gaan liggen stampen.
Door sylvia
Hier hebben alle drachtige teven uitsluitend vers gegeten, ze kregen alleen rodi en dat ging prima zowel de dracht als de zoog periode .
Door Lizzy
Angelique schreef:

Veel teven willen ook geen botten/karkassen eten terwijl ze zogen. Op de 1ste lijken ze er geen tijd voor vrij te willen maken en ik kan me voorstellen dat het misschien niet zo lekker op de maag ligt als er later een streep puppen in je buik gaan liggen stampen.
Dan maal je de botten toch?

Ik snap nog steeds niet zo goed waarom je ervaring bij 1 teef doet leren dat je iedere andere teef ook een calciumspuit moet geven? Sec. gezien zou een teef, die gevoerd is met een goede voeding (rauw/vers) dat niet nodig hebben, toch?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 18 okt 2004, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Lia*
Lizzy schreef:

Dan maal je de botten toch?

Ik snap nog steeds niet zo goed waarom je ervaring bij 1 teef doet leren dat je iedere andere teef ook een calciumspuit moet geven? Sec. gezien zou een teef, die gevoerd is met een goede voeding (rauw/vers) dat niet nodig hebben, toch?
Lizzy, het wordt Romy's 3e nestje en de 2 voorgaande keren ging het niet echt lekker,dat begreep ik van Karin. ;)
Door K@rin
Lizzy schreef: Dan maal je de botten toch?

Het gaat NIET om een andere teef, maar om dezelfde teef ........
Om botten te malen heb ik de apparatuur niet voor en daar heb ik eerlijk gezegd ook geen zin in ......... ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door