Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Als ze straks weer helamaal goed hersteld is van de narcose zou je even een poosje kunnen draineren om alle reststoffen uit het lichaam te verwijderen.Wat bedoel je met draineren? Veel laten drinken?
Behalve glucosamine-chondroitine en pijnstillers zou je ook nog antioxidanten kunenn geven. Dat werkt ontstekingsremmend en dus ook pijnstillend.
Mayka schreef:Bij het maken van foto's hoeft toch niemand aan de poten/voeten van de hond te komen?
Helaas, dat is iets wat ik dus bij een eventuele volgende hond (hopelijk ver in de toekomst) ga aanwennen vanaf pup-zijn. De poten aanraken en laten aanraken door anderen. Nu werkt dat dus niet, ik ben de enige die er aan mag komen en dan nog onder protest.
Peet schreef: De Hema heeft nu ook potjes met Anti-Oxidanten. Dat zijn pilletjes met precies die stoffen die Hitam opnoemt. Ik geef ze ook aan Beau en Tunja, voor hun artrose, samen met de gluco+chondr combi.Bedankt voor de tip! Had hier bij de drogist al combi-tabletten gehaald maar van de Hema zijn ze vast een stukje goedkoper.
Knuffels voor de patient!