qyan heeft dat gehad, althans, het lijkt er heel erg veel op.
(voer ging ff goed, maar na een week of 2 spuitpoep, soms met bloed, braken ook soms met bloed)
staat misschien zelfs nog wel ergens hier op BP als het tenminste toen niet is verwijderd met de big bang

bij qyan werd alleen niet gesproken over een allergie voor dierlijke eiwitten, maar gewoon voedselallergie, totdat duidelijk werd wat voor allergie en met wat voor soort eiwit hij problemen had en wat hij wel en niet goed kon verteren.
qyan had als pup/ jonge hond dus ook iedere keer ander voer, ging 2 weken goed en dan was het weer mis, zogezegd chronische maag/ darmontsteking wat al bijna 4,5 maand duurde.
of dit nu met brokken of versvlees was, ging ff goed maar heel snel weer mis.
alle AB kuren maakte het er ook niet beter op.
uiteindelijk heeft de DA een verteringsonderzoek gedaan en daar kwam niets uit.
DA was al begonnen over speciale brokken en dergelijke maar dat heb ik afgehouden.
Om de ontsteking weg te krijgen een laatste AB kuur gegeven en ben tegelijk begonnen met probiotica, veel probiotica, fytomix van bibi (250 gr per dag) en de eerste 2 weken heb ik het vlees gekookt.
na 2 weken gekookt vlees ging er water over het vlees wat tegen de kook aanzat en zo langzaam aan afgebouwd naar rauw.
tegelijkertijd nog steeds probioticapillen (maand lang iedere dag) bijgevoerd en een maand lang 250 gram fytomix.
misschien een beetje te veel va het goede maar het hielp

na die maand ben ik de fytomix af gaan bouwen en ging het met zijn maag en darmen nog steeds goed op de bibi.
een maand lang hetzelfde voer was een mijlpaal en de eerste overwinning.
probioticapillen heb ik toen niet meer gevoerd, maar met de fytomix ben ik wel een hele tijd door gegaan, alleen steeds minder en minder vaak tot ik op 1x per week zat.
verder heb ik qyan toen helemaal geen tussendoortjes meer gegeven, kauwbotten en dergelijke.