Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Binno
Wit mosterdzaad (sinapis alba) wordt inderdaad gebruikt bij zenuwpijnen en ischias, maar ik heb ook ergens gelezen dat het een antibiotische werking zou hebben...
Beaphar verkoopt de Staupecid tabletten "ter bevordering van de algemene conditie, bij voedingsgebonden maag- en darmstoornissen en slechte eetlust" ;)
Door Lizzy
OK, dank je!

Ik zou persoonlijk Duck gaan geven (even de eerste dagen overgieten met gekookt water en dit afbouwen) en daar aan toevoegen (als het afgekoeld is want probiotica kan niet tegen heet/gekookt water): probiotica. En dan eens afwachten hoe het gaat.
Door zeno
hallo hier zijn we weer, ben vandaag gestart met probiotica (colonclean pharmafood) hoop dat dit werkt,
voeding Duck wat is dat juist ? want ik heb al speciale voeding van bij de veearts Specific voor maag- darmpro-blemen.
het vlees dat ik nu geef kook ik??
:-\
bedankt voor de reacties
Door zeno
een bijkomend probleempje is dat zeno zijn haar van z'n voorste pootjes zit af te bijten ? is voor de rest niets aan te zien maar maak me zorgen ,veearts zei dat dit een nerveus tikje zou zijn want er is niets anders aan te zien.
Door Nitus
zeno schreef: hallo hier zijn we weer, ben vandaag gestart met probiotica (colonclean pharmafood) hoop dat dit werkt,
voeding Duck wat is dat juist ? want ik heb al speciale voeding van bij de veearts Specific voor maag- darmpro-blemen.
het vlees dat ik nu geef kook ik??
:-\
bedankt voor de reacties
Je hebt wel de complete versie van Duck gehaald?
Als je je hond voor het eerst vers gaat geven kun je dat de eerste paar dagen heel licht koken in een heel klein beetje water, zodra het kookt zet je het uit en laat je het natuurlijk afkoelen voordat je het geeft ;).
Gaat dit goed dan kun je bv de helft licht koken en de andere helft rauw er doorheen prakken zodra het is afgekoeld, dat doe je ook weer een paar dagen en dan probeer je het helemaal rauw te geven.
Probeer het dan wel op tijd uit de koeling te halen zodat het niet te koud wordt gegeten, want sommige honden zijn daar ook weer gevoelig voor.

Dat haar van zijn pootje afbijten kan idd een nerveuze tic zijn, 1 van onze Rottweilers deed dat ook altijd, en ze had geen jeuk. Je kunt het soms vergelijken met nagelbijten wat wij mensen weleens doen. Maar hij kan het ook doen omdat hij jeuk heeft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door