Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hamada
Heel veel sterkte toegewenst. Ik weet maar al te goed hoe het is als het hart van een hond het begeeft.  :'( :'( Meer dan er voor hem zijn kun je niet, helaas.
Door Juul
Gos, ik lees het nu pas.

Sterkte met je mooie oude man. Ik zou ook gaan voor zoveel mogelijk fijne dingen voor hem, in deze dagen. Als ie zonder medicijnen nog wel trek heeft, en nog even wat blijer is, dan zou ik daar voor kiezen.
Door Charlie Angel
Ach Leo en Lizzy, wat vreselijk ruk is dit zeg, heb er geen woorden voor. :'(
Sluit me bij aan bij wat Henneke gezegd heeft.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, geniet van alle momenten met jullie lieve oude mannetje. :-* :-*
Door Fido
Had liever iets anders willen lezen maar het zij zo :'(

Ik denk dat Brutus zelf weet van genoeg is genoeg, het is mooi geweest zo! Hoe tegenstrijdig dan ook en hoe het ook druist tegen al je gevoelens van jezelf in, kunnen dieren de gaven hebben om zonder woorden duidelijk te maken waar wij mensen niet aan willen denken..............................

Ik hoop van ganser harte dat Brutus een opleving krijgt en weer gaat eten!!! Zo niet; knuffel hem helemaal fijn, snuif hem op tig keer per dag, maak foto's met dat "kleine" prinsesje erbij, koester zijn haren die hij laat vallen, was zijn kleedje niet, jank en lach.

Lizzy en Leo heel veel  :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Lefki&Amy
Is een bijwerking van de digitalis misselijkheid, of waardoor zou ie niet willen eten sinds ie dat krijgt??

Misschien zou Primperid dan nog een uitkomst zijn???  :-\

(ik doe ook maar een gooi  :()
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door