Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door magda
Hallo allemaal

Een beetje een vreemd vraagje.
Kan een hond die loops is een andere hond aansteken?

Mijn Boffie is na 13 maanden eindelijk loops geworden
eind junie tot half julie ,meteen daarna opgezwollen borstjes ( die ze nog steeds heeft overigens ) en eten eten eten, alles wat los en vast zit. ;D

Maar de hond van een vriendin is loops en als Boffie met haar in contact komt doet ze nog al raar.
sexy zou ik zeggen.
Nu ben ik bang dat de hormoontjes haar een loer draaien om haar na twee maanden weer loops te laten worden ::)
groetjes Magda
Door Angelique
magda schreef: Hallo allemaal

Een beetje een vreemd vraagje.
Kan een hond die loops is een andere hond aansteken?

Mijn Boffie is na 13 maanden eindelijk loops geworden
eind junie tot half julie ,meteen daarna opgezwollen borstjes ( die ze nog steeds heeft overigens ) en eten eten eten, alles wat los en vast zit. ;D

Maar de hond van een vriendin is loops en als Boffie met haar in contact komt doet ze nog al raar.
sexy zou ik zeggen.
Nu ben ik bang dat de hormoontjes haar een loer draaien om haar na twee maanden weer loops te laten worden ::)
groetjes Magda
Mwah, aansteken is niet het juiste woord, maar ze brengen elkaar wel op ideeen :D
Vaak zie je binnen een roedel dat de teven allemaal tegelijk of vlak achter elkaar loops worden. De honden moeten dan wel veel met elkaar optrekken. In jouw geval krijg ik de indruk dat jouw hond schijnzwanger is en gewoon een beetje leip en oversexed reageert op de andere loopse teef. Ze kunnen hun loopsheid wel vervroegen, maar dat gebeurd vaak wat geleidelijker en niet met 4 maanden tegelijk.
Door magda
Hallo Angelique

Bedankt,leek me ook al sterk,maar ja met Boffie weet je maar nooit.
Schijnzwanger heb ikook aan gedacht.
Ach het is een bijzondere hond en dat is het ( Dik Trom )

Magda ;D
Door K@rin
Mijn teven zijn de laatste keren ook steeds vlak na elkaar loops geworden .........
Ongeveer een kleine week na elkaar ....... (4 stuks)
Ben er wel blij mee, want ik heb ook een reu en dan ben je er met een week of 4/5 vanaf i.p.v. 4x 3 weken na elkaar ...............
Ik denk echter, dat jouw teef niet na 2 maanden WEER loops zal worden hoor ............
Ze zal waarschijnlijk opgewonden raken door de geur van die andere loopse teef.
Wanneer ze hier loops zijn, dan zijn ze ook allemaal verliefd op elkaar en lijkt het wel een orgie :o ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door