Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Boez schreef: Bedankt voor de uitgebreide update Karin :)
Maar jeetje zeg was jij dan niet in alle staten toen ter sprake kwam dat het heel misschien toch 'gewoon' een infectie zou kunnen zijn?  :o
Ben blij voor je dat je nu minder het machteloze gevoel lijkt te hebben, en blij voor Yuk dat het goed met hem lijkt te gaan nu.
:-*
Neuh, eigenlijk niet, want ik kende de B-cel toevoeging al in de uitslag...dus ik dacht; die Rutteman mist gewoon nog een stukkie info  ;)
Maar toen er een andere bloeduitslag kwam had ik wel even zoiets van; hmm, en als we nu naar laboratorium nr. 3 rijden, wat zou er DAN uitkomen??  ::)

Maar ik heb wel vertrouwen in Rutteman, dus ik denk wel dat t goed is, zoals het nu geinterpreteerd is.

We hebben iets kunnen doen, en al is t dan iets tijdelijks, t voelt wel even beter dan niks doen en toekijken.
yuki11 schreef: Neuh, eigenlijk niet, want ik kende de B-cel toevoeging al in de uitslag...dus ik dacht; die Rutteman mist gewoon nog een stukkie info  ;)
Maar toen er een andere bloeduitslag kwam had ik wel even zoiets van; hmm, en als we nu naar laboratorium nr. 3 rijden, wat zou er DAN uitkomen??  ::)

Maar ik heb wel vertrouwen in Rutteman, dus ik denk wel dat t goed is, zoals het nu geinterpreteerd is.
Gelukkig maar.
En ja, die vraag kan ik me goed voorstellen. Maar het houdt een keer op he.
We hebben iets kunnen doen, en al is t dan iets tijdelijks, t voelt wel even beter dan niks doen en toekijken.
Ook dat kan ik me heel goed voorstellen!

Edit: quoteje gefixt
Laatst gewijzigd door Boez op wo 10 feb 2010, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
spreeuwtje schreef: verward verhaal??
pst.. ik vind t reteknap dat je dit allemaal begrijpt en kon neertypen!!  ;D

ik begrijp het niet helemaal.. maar deze injectie.. was dat nou die alternatieve mogelijkheid waar je het over gehad had voordat je heen ging??
ik raak in de war van al die medische termen..

maar je klinkt iig een stukje opgeluchter.. je hebt antwoorden gekregen, een keuze gemaakt voor nu.. en yuuk heeft t niet vreselijk zwaar gehad denk ik vandaag?

ik hoop zo verschrikkelijk dat het allemaal heel goed aanslaat en dat dit een boze nachtmerrie bleek die binnen no time onder controle is voor zover dat mogelijk is..

rust lekker uit.. lekker saampjes op de bank een tukje doen misschien.. :P  :-*
Nee, Yuk heeft t niet zwaar gehad vandaag...Hij is veel gewend en erg makkelijk. Vind echt niet alles leuk, maar voor een stukkie long werkt ie al heel graag mee  ;)
Misschien omdat ie dagelijks al pijn heeft, stelt zo'n prikkie gewoon niks voor voor hem... :-\

Nee, dit was geen alternatieve methode, hoewel t middel er wel wat op lijkt....qua werking.
Het werkt namelijk selectief in op de zieke cellen en laat de rest heel!
Het ontneemt de zieke cellen hun voeding, zeg maar. Terwijl gezonde cellen zelf hun voeding kunnen maken (asparagine).
Dit is een begin stap in de chemo-therapie, zonder dat dit middel een echt chemo-middel is.
Er dient dus wel een vervolg te komen voor langer resultaat....
Mocht dit middel niets doen, dan is de kans van slagen meteen ook een heel stuk kleiner...(en krijg ik meteen ook een heel duidelijk signaal :-X)

Mocht dit middel wel aanslaan, dan betekent het niets minder dan dat de hoeveelheid zieke cellen in de lymfe drastisch verminderd zijn (maar de aanmaak wel gewoon doorgaat).
Ik kan dan dus nog steeds kiezen uit chemo, alternatief of niks meer doen.
Heb nu alleen wat meer tijd om nog het e.e.a. uit te zoeken, bv mbt die Neoplasene.
Jeetje Karin, wat een emotionele achtbaan is dit ....
Fijn dat je even een adempauze hebt, en iets langer de tijd hebt om je mogelijke opties tegen elkaar af te wegen en te besluiten wat het beste is voor Yuki. Ik duim dat de injectie die hij vandaag gehad heeft, zijn werk zal doen...
Heel veel sterkte, en ondanks dat ik hier niet veel psot, volg ik het wel en denk ik veel aan jou en Yuki....
:bigarmhug:
yuki11 schreef: Nee, Yuk heeft t niet zwaar gehad vandaag...Hij is veel gewend en erg makkelijk. Vind echt niet alles leuk, maar voor een stukkie long werkt ie al heel graag mee  ;)
Misschien omdat ie dagelijks al pijn heeft, stelt zo'n prikkie gewoon niks voor voor hem... :-\

Nee, dit was geen alternatieve methode, hoewel t middel er wel wat op lijkt....qua werking.
Het werkt namelijk selectief in op de zieke cellen en laat de rest heel!
Het ontneemt de zieke cellen hun voeding, zeg maar. Terwijl gezonde cellen zelf hun voeding kunnen maken (asparagine).
Dit is een begin stap in de chemo-therapie, zonder dat dit middel een echt chemo-middel is.
Er dient dus wel een vervolg te komen voor langer resultaat....
Mocht dit middel niets doen, dan is de kans van slagen meteen ook een heel stuk kleiner...(en krijg ik meteen ook een heel duidelijk signaal :-X)

Mocht dit middel wel aanslaan, dan betekent het niets minder dan dat de hoeveelheid zieke cellen in de lymfe drastisch verminderd zijn (maar de aanmaak wel gewoon doorgaat).
Ik kan dan dus nog steeds kiezen uit chemo, alternatief of niks meer doen.
Heb nu alleen wat meer tijd om nog het e.e.a. uit te zoeken, bv mbt die Neoplasene.
ik vind dat je het supergoed doet meis..
je houdt je koppie erbij.. ook al zul je af en toe gillend gek worden..
maar als het er op aankomt sta je daar wel!! (en weet je nog waar t over gaat ook)

ik ga heel hard duimen en brand zo een kaarsje voor yuuk en zijn strijd tegen dit grote monster..
jullie zijn echte ridders!!!  :-*
Ook ik post hier niet veel, hou het hele verhaal wel goed bij. En jeetje wat ís het een verhaal! Ik vind het super van je hoe je hiermee omgaat, en wat hierboven ook al genoemd wordt:
maar als het er op aankomt sta je daar wel!! (en weet je nog waar t over gaat ook)
, ik heb er bewondering voor!

Ik ken je niet maar kan me zó goed (net als alle andere honden/dierenliefhebbers) voorstellen wat er allemaal door je heen moet gaan. Fijn dat je nu even een adempauze hebt, hier wordt flink geduimd dat het aanslaat. In ieder geval veel sterkte voor de komende tijd en een dikke  :bigarmhug: voor jullie allebei!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door