Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Eet jouw hond hondenpoep?

Ja, toen hij brokken at
87
17%
Ja, sinds hij vers eet
35
7%
Ja, alleen van brok-etende honden
35
7%
Ja, alleen van vers-etende honden
8
2%
Nee, mijn hond eet nooit hondenpoep
346
68%
Door audier
Hallo,

Ik heb nee ingevuld bij de poll maar dat is voor 3 van onze honden. 1 hond van ons eet het in principe ook niet behalve....als de poep 's winters bevroren is! Ik weet dat het raar klinkt maar het is echt waar!! De rest van het jaar doet ze het niet.

Groetjes, Karin
Door arnold
nee mijn honden eten ook geen poep.
Het teefje dat ik hem net had wel, 3 maanden oud , maar dit was snel afgeleerd.
Ze staan alle twee op vers vlees.
Bouviers.
Vroeger hebben we wel een herder gehad die alles lekker vond wat bruin was of het nou brokken of stront was, maakte haar niets uit.
Nee dudly heeft nog nooit hondenpoep gegeten,gelukkig :-X, maar wel kattepoep ??? :-X ,maar ik heb altijd begrepen dat als ze dat doen, ze dan iets te kort komen in de voeding ::), maar gelukkig doet tie t de laatste tijd niet meer :)

groetjes,

martine
Door oukje
mijn poedel eet konijnenkeutels, mijn vorige teckel at haar hele leven ( ze is bijna 11 geworden) poep van honden katten konijnen takken schors enz enz. ze at werkelijk alles wat los en vast zat, als ze de kans kreeg. ze kreeg brokken ook wel vers voer kip en pens en ook wel dinervoer. het maakte niet uit wat je haar gaf ze bleef gewoon poep eten.
Door Miriam
Ik heb nee ingevuld. Onze clumber spaniels en eng. cocker spaniel heb ik nog nooit poep zien eten. (wel paardenpoep en konijnenkeutels) Onze ruwharige teckel heeft ooit een prednison kuurtje gehad en toen at hij af en toe poep van onze clumbers als hij de kans kreeg. Het liefst nog warm :-[

Onze vorige hond (langharige teckel) at alleen poep als hij half of helemaal bevroren was. Lekker ijsco moet hij gedacht hebben ;D
Door danja
Nee, geen van beide maltezers eet poep. Danja alleen als pup. Liep ze te zeulen met paardedrollen. Dit werd meteen afgeleerd omdat ze anders een verhoogde dosis wormenkuur binnen kan krijgen. Toen maakte ze er een spelletje van kon je aan haar hele houdinkie zien dat ze weer wat aan het zeulen was, maar ze heeft het nooit opgegeten. Het enigste wat ze wel doet is in de vogelenpoep rollen of dooie vis. Benji doet dit helemaal niet, maar heeft er wel lol in als Danja het doet ;D

Groetjes Anneke
Geen van de honden eet hondenpoep (Markiesje-reu, Beauceron-teef, Harzer Fuchs-reu). Ook mijn vorige honden (Heidewachtelteef en bastaardreu) deden dat niet.
Mensenpoep, kattenpoep, koeienvla en paardenpoep, en schapen- en konijnenkeutels zijn wanneer ze de kans krijgen m.n. voor Barousse (Beauceron) en Heidewachtel Pollie niet te versmaden.
Honden kregen en krijgen brokken afgewisseld met meer of minder versproducten.

Groet, Sieneke
Laatst gewijzigd door bas rouge op di 14 sep 2004, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zeno
mijn maltheser lust geen poep :-X
ik had dit nog nooit gezien tot ik laatst op bezoek was bij iemand met een boxer;
vrienden van mij hebben bouviers, die lusten ook geen poep
raar trekje
Pipo en Joshy hebben ook nog nooit hondenpoep gegeten, niet toen ik ze nog brokken gaf en nu ook niet bij kvv en soms een Barfmaaltijd.

Ik weet of het klopt maar ik heb ook al eens gehoord dat honden poep eten vanwege een tekort aan foliumzuur???? Misschien weet hier dit iemand...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door