Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#127821
Dat is fijn zeg. :) Dat ik (en de anderen ook :P ) nu een stel zere duimen heb, is het dubbel en dwars waard hoor. Ik ben echt heel blij voor jullie dat jullie nog lekker een tijd van Whoofer mogen genieten.
Door Lupa
#127823
nou Lizzy en Leo dat is geweldig niuws!!!!!!!
wat ben ik blijk :D :D
het is fijn te weten dat het geen kanker is!!!!!
de hoop dat ze beter wordt is er weer .
een :-* :-* :-* voor jullie allemaal!
Door Lizzy
#127828
Jaaaa, goed he! Ik ben wel heel blij met jullie geduim hoor... Ook al heeft het jullie allemaal een duimkramp van hier tot Tokyo bezorgt! Ik ben jullie echt heel dankbaar :-* :-* :-*
Door crutz
#127832
SUPER ;D ;D ;D
die pretnison is natuurlijk wat minder,
maar als Whoof daardoor van de misselijkheid af kan komen moet t maar............................t is in elkgeval te behandelen en ZEKER GEEN eindstation ;D ;)
Door ine
#127837
Pfffffffffffff, eindelijk weer normaal ademhalen! ::)
Maar als het met prednison te onderdrukken en/of te genezen is, wat is daar dan verder op tegen? We mogen in dit geval weer blij zijn, dat het bestaat!
L&L geniet maar lekker van Whoofer en de andere 2 schatten! :-* :-*
Door ducktails
#127840
Gefeliciteerd Lizzy en leo met deze uitslag.
Jullie meissie blijft voorlopig nog lekker bij jullie!
En ik hoor zoiets als eerst prednison opvoeren en dan AFBOUWEN!! en betere medicijnen tegen misslijkheid!!
Heerlijk!
Door jeanne
#127862
oooooooh te gek :D
wat een opluchting moet dat voor jullie zijn dat het geen kanker is!
Geef die lieve Whoofie van jullie een hele dikke knuffel van mij :-*

Oh, ik ben zo blij voor jullie :D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#127867
OOOh, dat is hartstikke goed nieuws! :D Wat fijn dat het geen kanker is! Pffff da's natuurlijk wel een héééle grote opluchting :). Nu maar hopen dat er een medicijn gevonden kan worden tegen haar misselijkheid. Hoe gaat het met Whoofer trouwens?
Door Femke
#127870
toen ik zag staan: update pagina 27 klikte ik met kromme tenen deze topic aan. Mijn norton was aan het updaten en het duurde superlang voor hij opende maar het was de tenenkramp waard!

Lieve lieve Lizzy en Leo, was een heerlijk, super goed nieuws!
hopen dat Whoofer echt lekker gauw opknapt van die medicijnen, daar duim ik nog even voor door :-*

Afbeelding
Door Ineke
#127872
Hoera! Ik zit hier met tranen in mijn ogen van opluchting....
Wat een geweldig bericht. Niet dat Whoofer daar ineens beter van is, maar HET GROTE GEVAAR is voorbij.

Prednison is troep. Als het er echter niet was, had ik al 15 jaar geleden mijn schoonmoeder moeten verliezen. Ze is meer dood dan levend, maar dankzij de prednison is ze er nog.

Het is te hopen dat jullie Whoofer hiermee ook nog jaren bij jullie kunnen houden en wie weet is de prednison maar een poosje nodig.

Knap maar lekker op kleine Whoof. Je hebt het heel erg verdiend :-* ;)
Laatst gewijzigd door Ineke op vr 16 jul 2004, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door