Moderator: Lizzy
Anna Penta schreef: Met gepaste blijdschap kan ik verkondigen dat de vijgen hun werking hebben gedaan: Nabo heeft zojuist het hele park ondergepoeptWat 'n lekkere "opluchting"!!![]()
Jolly schreef: ik weet niet wat je nu zelf voert, daar mee bedoel ik dus een kvv of dat je barft, maar ik zou je logee even eerst een kvv maaltijd geven kijken hoe hij het daar op doet, de brokken en vooral (jekkieblehhh)diner laten staan.ja, is allemaal waar, ik weet het. Ik doe aan kvv met ca. 2 x barf per week. En dat diner, dat is eco en had ik nog staan. Mijn moeder komt zaterdag terug en ik weet dat zij ook eerst haar brokken wilde opmaken en dan helemaal overgaan op versvlees. Vandaar dat ik het niet zo zinvol vond Nabo te laten wennen aan versvlees. Hij is een herplaatser van zesenhalf, heeft zijn hele leven rommel te eten gekregen dus die paar weken kunnen er dan ook wel bij. Maar het goede nieuws is dat het einde in zicht is
Eet hij met smaak, gaat hij niet spugen en heeft hij redelijk goede ontlasting (een beetje dunner dan normaal of geheel met slijmlaag komt voor, dus wees gerust) dan blijf je dat eerst voeren, en laat die botten en andere kauwdingen, maar even achterwege. Hij kan het simpelweg gewoon nog niet aan.
Ikzelf geen mijn logee's ook geen botten of kauwspul als ze dat totaal niet gewend zijn.