Ik weet niet of je mijn topic hebt gelezen over de schildklier en over joepie hij valt af!
Hier dus precies het zelfde probleem, rocky woog altijd rond de 8 kilo en ineens woog hij nu bij de d.a. 10 kilo ruim, terwijl we het niet echt zagen, blijkbaar sloeg ie het dus op echt van binnen en zagen we het pas veel te laat aan de buitenkant.
Hij kreeg altijd smuldier en kreeg denk ik ongeveer 200 gram (voerde op het oog) en nu krijgt hij duck en krijgt maar 1 plak, hij weegt nu 9,7, dat is er al af in ongeveer anderhalve week nu.
1 plak is dus 100 gram en minder dan hij voorheen kreeg, maar hij heeft er meer dan genoeg aan en volgens de verpakking mocht ie veel meer hebben, maar dit is echt meer dan genoeg.
Onze andere hond benji is vrij mager (maar niet zo dat ie aan moet komen ofzo) en die mag 2 en halve plak volgens de tabel, maar nu krijgt hij 2 plakken en die krijgt hij soms niet eens op, dan zit hij al vol.
Je kunt het beste met het oog voeren en niet het tabel aanhouden, als je vind dat ie wat dikker word geef je wat minder, word ie te mager geef je wat meer, je hoeft de tabel niet aan te houden, dat zijn meer richtlijnen...
ik zou dus minder gaan geven als ik jou was.
(jaja dat heb ik allemaal geleerd hier sinds 2 weken ongeveer

)