Kan het niet laten om het hier neer te zetten hoor!
Ben ook zo blij

Sinds vorige week dat ze hier duck krijgen heb ik rocky niet meer gewogen, nou hij krijgt er veel meer energie van!!
Hij speelt veel meer en nu met de sneeuw wil hij steeds maar naar buiten en gaat samen met benji mee het grote rondje uit, hij staat gewoon te springen in de gang dat ie ook mee wil en gaat dan ook met veel plezier mee.
Gisteren ging ik met een vriendin en haar jack russel een flinke sneeuwandeling maken met benji en ze staat aan de deur en rocky werd helemaal gek, helemaal blij, die wilde perse mee, maar aangezien hij al een tijd niet zover heeft gelopen en we best ver gingen, wilde ik m eigenlijk niet meenemen, meestal gaat ie halverwege echt niet meer mee, wil hij perse terug of hij gaat gewoon liggen en denkt ik zie jullie wel weer is terugverschijnen...
Zij vond het zo zielig voor hem en zei nou als ie dan echt niet meer wil gaan we wel terug en ik dacht nou over 10 minuten hebben we de wandeling wel weer gezien dan...
Neeeee hij heeft de hele wandeling meegeholt!
Gegraven samen met de andere 2 en zoeken naar een balletje dat in de sneeuw verdween, gerent achter een bol en de bossen doorzocht met de andere 2, kon wel huilen van plezier daar toen ik m zo zag rennen!
Klinkt misschien heel erg raar, maar het is echt zo, zo is hij al een hele tijd niet meer geweest en hij werd echt oud, veel slapen en liggen, veel hijgen en nu lijkt ie wel weer helemaal jong!!!
Zo mooi om te zien en te beleven dat ik maar 2 fotos heb gemaakt

Dacht kan mooi mn rolletje vol schieten in de mooie sneeuw....

Maar goed, dat kwam ik allemaal niet vertellen, sorry voor de lange omweg

Hij woog net.... 9.8!!!!!!
Of het helemaal klopt weet ik niet, maar ik heb mezelf 2 keer nagewogen om te zien of ik het zelfde bleef wegen en toen 2 keer met rocky in mn armen erop gaan staan en toen hem zelf 2 keer nog alleen erop gezet en het bleef 9.8!!! ow ben zo blij ermee!
Nog allemaal erg bedankt