Ik zit laatst nog te vertellen dat het zo goed gaat met Bobby, nou niet meer dus!!!

Vanaf dinsdagmiddag eet hij niet meer en heeft ie spuitpoep. Het komt er (sorry) als water uit gieren. Hij wil niks meer eten, ik heb rodi aangeboden, riblappen voor zijn neus gehouden hij wil niks hebben en ligt alleen maar te slapen. Hij wil niet met vriendjes spelen, is echt raar!

Nou vraag ik me af of dit toch door rodi kon komen want vorige week had ie de hele nacht gespuugd na het eten van rodi.Als ik zelf samenstel gaat het beter maar deze spuitpoep is net of hij weer brokken krijgt.

Nou kan ik hier sinds kort aan duck lam en rijst komen, is dat beter als rodi? Ik wil graag dat hij gewoon gaat poepen niet elke keer stukje hard, stukje derrie en een flats erachteraan. Als ik zelf samenstel en ik geef hem iets meer bot dan gaat het wel goed, maar ik wil niet de hele week samenstellen. Kan ik dan beter de duck lam en rijst geven in plaats van rodi rund en groenten?
Ik heb hem vanaf dinsdagmiddag geen eten meer gegeven omdat hij niks wil (zelfs geen yoghurt wat zijn favoriet is). Zou ik hem vanavond een plakje duck lam en rijst kunnen geven of kan ik beter wat kip koken met een handje rijst? Ik ben nog maar een beginner en weet het nu even niet wat ik moet doen. Mijn vriend geeft de schuld aan kvv en barf maar was daar sowieso geen voorstander van. Ik wel, ik wil dat mijn hond gezond word dus ik blijf gewoon kvv en barf geven maar weet het nu even niet meer.
Wie kan mij helpen?