Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door petra-amsterdam
#1505811
[quote="Gustav vom Roptahoff"]
Mijn hondje een Duitse herder krijgt 2 kilo mix 2 van Herby, en Mevrouw Herby heeft mij geadviseerd er brokken bij te geven.
Eerst deed ik het er doorheen, maar dat lust die niet zo heb ik er naast een bak met brokken er naast gezet.
Ze hebben tegenwoordig gemalen pens, en dat is al op voor het in de bak zit. :D
[/quote]

Brokken erbij? ::) Wat ,n vreemd advies van een versvoerleverancier :-\
Weet je wel zeker dat je het goed begrepen hebt???
Door flin
#1505815
[quote="Gustav vom Roptahoff"]
Mijn hondje een Duitse herder krijgt 2 kilo mix 2 van Herby, en Mevrouw Herby heeft mij geadviseerd er brokken bij te geven.
Eerst deed ik het er doorheen, maar dat lust die niet zo heb ik er naast een bak met brokken er naast gezet.
Ze hebben tegenwoordig gemalen pens, en dat is al op voor het in de bak zit. :D
[/quote]


  is vleesmix 2 niet alleen verschillende vleessnippers?

  dan mis je idd nog wel wat in je menu, ondanks pens? 
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1505968
[quote="petra-amsterdam"]
Brokken erbij? ::) Wat ,n vreemd advies van een versvoerleverancier :-\
Weet je wel zeker dat je het goed begrepen hebt???
[/quote]

Och, dat advies werd nog jaren door een versvoerfabrikant gegeven...goed voor de tandjes....dus ik kijk nergens meer van op :biggrin2:
Door Staftime
#1509146
[quote="flin"]

   is vleesmix 2 niet alleen verschillende vleessnippers?

  dan mis je idd nog wel wat in je menu, ondanks pens? 

[/quote]

Er zit idd geen bot in de mix 2.
En orgaan zit er volgens mij ook niet in.
Dus je voert je hond dan wel erg eenzijdig, op de lange duur geeft dat gezondheidsproblemen.
Ik zou er geen brokken bij voeren, maar om de dag een beetje botmix, en 1x in de week een beetje lever/nier/hart.
Dat lijkt me een stuk gezonder dan brok!
Door mysmoothcollies
#1509678
Hoi,

Ik deed de vleesmix 2 volgens de verhouding 2/3 vleesmix, 1/3 botmix (de verschillende) dit ging prima als afwisseling met kompleet Vers Vlees, heb niet het idee dat ze de organen gemist hebben die paar keer, maar inderdaad apart een keer organen toevoegen kan dan prima, is 1x per week dan genoeg? Ook voeg ik zelf af en toe groenten toe. Jammer dat de % nog steeds niet op de website staan (ook de analyse niet). Dan weet je toch meer waar je aan toe bent, dan nu.
Door Berry
#1517494
[quote="vanaalst"]
ja althans herby is herby en richard is richard maar ze hebben dezelfde producten..
[/quote]

Okee bedankt !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door