Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1401513
[quote="*Natasja*"]
Met orgaanvlees, of met alléén maar orgaanvlees? Het gaat mij om die laatste. Mijn honden BARF-en volledig, alleen Benthe eet geen orgaanvlees in hele vorm. En ik wil verder niet hoeven te rekenen met percentages e.d., ik wil een KVV die puur uit orgaanvlees bestaat.
[/quote]

Van Runner hebben ze 100% lamshart en 100% pens als enkelvoudige versies.
Door *Natasja*
#1402177
[quote="Cindy de Wolf"]
Van Runner hebben ze 100% lamshart en 100% pens als enkelvoudige versies.
[/quote]

Maar dan krijg ze dus alleen hart en pens binnen, dat vind ik te weinig qua orgaan. Bovendien ben ik er achter dat ze van de Runner Lamshart enorm gaat ruften :yucky:

Maar ik heb vanmiddag bij de dierenwinkel in Oudenbosch 9 pakjes Rodi Pens & Hart weten te scoren, dus we kunnen weer 9 weken vooruit!  :D

Ondertussen blijven tips welkom  :)
Door Nynke
#1402188
ik heb voor je geïnformeerd bij de Makro, maar daar hebben ze, volgens de telefoniste, alleen Rodi compleet pens/hart. Dat is um toch niet ??  :-\ :-\ :-\

in elk geval was daarvan in Barendrecht nog 1 verpakking, in Delft ook, maar in Dordrecht 5 verpakkingen.
Door *Natasja*
#1402189
[quote="Nynke F"]
ik heb voor je geïnformeerd bij de Makro, maar daar hebben ze, volgens de telefoniste, alleen Rodi compleet pens/hart. Dat is um toch niet ??  :-\ :-\ :-\

in elk geval was daarvan in Barendrecht nog 1 verpakking, in Delft ook, maar in Dordrecht 5 verpakkingen.
[/quote]

Ja, dat is hem wel, het is een complete versie (gek genoeg, want het bevat alleen maar orgaanvlees met wat supplementen). Kunnen ze die van het ene naar het andere filiaal verkassen, of doen ze dat niet bij Makro?

P.S. Je bent een schat  :-*
Door Nynke
#1402190
[quote="*Natasja*"]
Ja, dat is hem wel, het is een complete versie (gek genoeg, want het bevat alleen maar orgaanvlees met wat supplementen). Kunnen ze die van het ene naar het andere filiaal verkassen, of doen ze dat niet bij Makro?

P.S. Je bent een schat  :-*
[/quote]

nee, dat doen ze niet  :-X :-X  Is Dordrecht een optie voor je ?
Door *Natasja*
#1402195
[quote="Nynke F"]
nee, dat doen ze niet  :-X :-X  Is Dordrecht een optie voor je ?
[/quote]

Voor 5 pakjes vind ik dat eigenlijk te ver rijden (ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dat zeg), dan kan ik beter hier in de omgeving de dierenwinkels af zoeken  :-\

Edit: stom van mij, 1 doos is bij de Makro natuurlijk een grootverpakkings doos  :rolleyes2:
Laatst gewijzigd door *Natasja* op wo 28 okt 2009, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#1402247
Bij de Makro in Delft was afgelopen zaterdag nog zat Rodi. Okay, de vriezers lagen niet zoals gewoonlijk tjokvol met Rodi, maar waren half-vol. Ze verkopen daar oa lamrijst, pens/hart, die rund met zo'n vies erwtje er in, pens enkelvoudig en ik dacht ook vlees. Er zitten 5 doosjes per plastic "om"verpakking.
Door roos79
#1403515
Als ik kijk naar de samenstelling van Rodi pens/hart kompleet;
"Volledige foto op basis van pens en boekmaag, aangevuld met lamshart, lever, nieren, ontsloten plantaardige producten, vitaminen, mineralen"

en dan naar Duck uitmuntend:
"Pens, hart, lever, nieren, granen, plantaardige bijproducten, vitaminen, mineralen"

dan vind ik dat ze behoorlijk dicht bij elkaar zitten. Daarbij (volgens mij is dat voor jou Natascha niet zo'n issue :-\) zijn het ook schijven/plakken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door