Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1333446
[quote="Basserd"]
Hallo, hier ben ik nog eens terug

Ik heb nog een vraagje, zou dat goed zijn mocht je je hond 's ochtends bv Duck geven en dan 's avonds een mergpijpje of iets anders.
Ik heb nl. gezien in de Delhaize dat ze mergpijpjes (3 voor0.69 €) verkopen en nog andere dingen ook (ik denk dat ik lever of iets anders heb zien liggen).
Mag je dat geven of toch beter niet? En ik hoorde van iemand dat je je hond enkel rauw mag geven als je eerst het vlees 14 dagen hebt ingevroren? Is dat juist of mag je dat gewoon geven zoals je het koopt in de winkel?

Groetjes
[/quote]

Mergpijpjes zijn helemaal nono. Als eten, als snack, in de aanbieding of gratis. Niet geschikt voor honden.

Vlees hoeft zeker niet eerst de vriezer in, mag je zo vers geven. Dat verhaal komt op zeker af van iemand met een wormpjessyndroom.
Door K&D
#1334641
Er zit in IJzendijke een Carnibest verkooppunt. Dat is (volgens mij) voor jou de dichtstbijzijnde. Verderop in Zeeland zitten er nog wel wat, maar dan moet je weer een eindje tuffen.
Je woont trouwens in een prachtig gebied! Wij gaan heel graag op vakantie in Zeeuws Vlaanderen. (lekker haaientanden zoeken...)
Door Basserd
#1334700
Ik woon in Zuid-West-Vlaanderen in België, ik weet niet of je dit bedoelt, maar waar ik woon is het niet echt een mooi gebied. Hier en daar wel een bos maar verder,....
De brokken zijn nog altijd niet op, maar het is al veel geminderd, dan kan ik éindelijk overschakelen  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door