Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
#1086139
[quote="Beppie1"]
oke nieuwsgierig blijf ik ook natuurlijk.... dus mailtje??
En als we dan zouden willen ben jij weer een heel eind rijden dus....
[/quote]

Mail even je echte mailadres.
Je kan ook zelf bestellen bij Mulder, mss kan je er dan een verzamelplaats van maken ;)
Door Cindy de Wolf
#1087480
Ik kreeg een mailtje van Smuldier zelf; ze hebben de nieuwe 3 produkten met rijst (kip/rijst, lam/rijst en rund/rijst) premix vrij gehouden en aangevuld met kipkarkas. En de analyse zou ook klaar zijn.

Ik vind dit een grote stap vooruit van smuldier!
Door Cindy de Wolf
#1088142
[quote="adne"]
Ik voer Smuldier compeet vlees.
Wat is de vooruitgang van deze nieuwe soorten vergeleken bij de oude?

[/quote]

Glutenvrij en een natuurlijke calciumbron ipv een volledigepremix en natuurlijk meer smaken.
Door Innie
#1088561
Zou ik ook het mailtje mogen?  :-[

Mijn beestenboel is dol op Smuldier dus heb wel interesse... en misschien een idee om idd een keer gezamelijk in te kopen?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1088565
Zo dat zijn nog eens berichten  8)
Ik voer zelf alleen smuldier op vakantie, maar ik heb wel al een aantal dieren van klanten op de smuldier gekregen. O.a. een kat die al een jaar diarree had en al van alles was geprobeerd.
Smuldier is gewoon zo makkelijk verkrijgbaar dat mensen dat eerder zien zitten dan bv carnibest. En ook de prijs is natuurlijk aantrekkelijk. Mijn voorkeur gaat wel uit naar betere kvv´s. Maar liever smuldier dan brokken.
Door Cindy de Wolf
#1088722
[quote="evenstar"]
Hallo Cindy,
Ik heb ook interesse in de smuldier glutenvrij met natuurlijke calciumbron als je gaat bestellen
[/quote]

Qua bestellen ben je echt op jezelf aangewezen. Je kan natuurlijk hier een verzamelplaats openen ;)
Door Cindy de Wolf
#1088723
Heeft iedereen de prijslijst ontvangen? Mijn mailpakket doet raar sinds gistermorgen. Dus ik heb alles wel verstuurd maar ik heb geem idee of alles is aangekomen. Pb'tjes krijg ik dus ook niet in mijn mailbox, het is dat ik ze zag toen ik inlogde :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door