kan je van iedere soort gewoon uitgaan van 20 tot 30 gr per kilo lichaamsgewicht, of ligt het bij ieder soort toch weer anders.
ik dacht dat je van lam en rijst minder hoefde te voeren omdat dit iets vetter zou zijn ???
bibimix iets meer, omdat er meer pens in zit, maar kun je met de kip en rijst ook uitgaan van 20 tot 30 gr per kilo lichaamsgewicht???
dus kort en simpel gezegd: geldt die 20 tot 30 gr per kilo lichaamsgewicht zo ongeveer voor iedere soort (behalve de fyto dan)
ik weet het, voer met je ogen, maar......... nu qyan zich toch weer iets lekkerder gaat voelen, durf ik hier niet zo goed van uit te gaan.
ik denk dat als ik hem op een dag 2 of 3 kilo voorschotel hij het ook opvreet!!!
merk het dan vanzelf wel als ie dikker wordt natuurlijk, maar ivm met zijn gewrichten moet ie zo blijven voorlopig, totdat de bespiering het weer over gaat nemen als dat weer opgebouwd wordt.
en.... hij heeft nu 4 dagen alleen lam en rijst gehad, kilo per dag en ik zie hem dikker worden, dus dat is te veel, maar dan ben ik wel uit gegaan van 20 a 30 gr per kilo lichaamsgewicht?
gr wendy