Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#5645
Volgens mij bevat Bibi meer vleesnat dan E en D omdat E en D meer gemalen zijn en daar een bindmiddel aan toe is gevoegd om de hamburgers te kunnen persen (zodat deze niet uit mekaar vallen).
Groetjes, Lizzy
Door oebaya
#5646
Hoi Lizzy,

Terriers blijven in alles toch een beetje vreemder dan de doorsnee hond  ;)
Terriërs zijn niet een beetje vreemder, alleen een stukje eigenwijzer. Is hij je niet gewoon aan het uitproberen qua eten, want terriërs zijn meestal niet zo kieskeurig. Als hij dus verder gezond is, dan zou ik hem gewoon aanbieden wat jij wilt dat hij eet, doet hij het niet, haal de bak weg. Krijgt hij geen eten. Even laten zien dat jij nog koppiger bent dan hij.
Door Ineke
#5647
Als hij dus verder gezond is, dan zou ik hem gewoon aanbieden wat jij wilt dat hij eet, doet hij het niet, haal de bak weg. Krijgt hij geen eten. Even laten zien dat jij nog koppiger bent dan hij.
Dat zou moeten lukken  ;D
Door Ineke
#5648
Hoera !!
Maandag 120 kg Bibi gehaald:
Lam en rijst
Kip en rijst
Natuurmix
Bibimix

Natuurmix wilde Bas niet eten. (Sssst. hij weet niet dat ik dat stiekem door zijn andere voer heen prak)
Nu gaf ik hem gisteren een beetje Lam & Rijst naast zijn huidige voer en hij at het op  :D
Er werd wel erg druk op de stukjes gekauwd, want stel je voor dat het in je keel blijft hangen  ;D
Vanmorgen kreeg hij alleen Energique en dat liet hij nu staan.
Maf beest  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door