Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Yorick
Hoi,

Aangezien ik de katten heel langzaamaan op carnibest aan het zetten ben zit ik soms met een ontdooide overschot. Mag ik de kong van de honden daarmee vullen. En moet ik dat dan aftrekken van hun dagelijkse portie voeding? Dito als ik hun Kong vul met hart, niertjes, longen, spiervlees, pens ..... moet ik dat aftrekken van de maaltijd of word dit gewoon beschouwd als extra? Het is namelijk handig om te geven als ik ga werken dan hebben ze hun bezigheid. Momenteel terk ik het bij Lenka af omdat ze een beetje te dik is maar bij Yorick houd ik er geen rekening mee.
Door sylvia
ja je kan het er gewoon indoen hoor,haal het inderdaad wel even van hun gewone hoeveelheid af anders worden ze te dik.Als Yorick het kan hebben zonder dik te worden kan je het zo laten wel oppassen of hij toch niet te dik wordt.
Door Yorick
[quote="sylvia"]
ja je kan het er gewoon indoen hoor,haal het inderdaad wel even van hun gewone hoeveelheid af anders worden ze te dik.Als Yorick het kan hebben zonder dik te worden kan je het zo laten wel oppassen of hij toch niet te dik wordt.
[/quote]

Bedankt Sylvia, zal ik doen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door