Nu heb ik gelezen dat leeftijd eigenlijk niet uitmaakt...om te beginnen met vers voer...
Ik zit er al een tijdje aan te denken maar het kwam er eigenlijk nooit van...nu hebben we echter een 2e koel-vriezer...en dus 1 lade gereserveerd voor Boris...en dus ook daarom dat ik hier nu ben...
Op het moment krijgt Boor brokken van Prins...en dan de rode...eerlijk gezegd heeft hij de hele dag brokken staan...zodat hij kan eten wanneer en hoeveel hij wil...
Het heeft ons heel veel moeite gekost om m op alleen brokken te krijgen...(bij de vorige had hij goedkopie brokken van de c-1000 en ook de vleesbrokken-blikvoer van die zaak...blik kreeg hij elke dag een halve van...wij zijn toen overgestapt op...ik durf t bijna niet te zeggen maar zijn overgestapt op Frol

Maar via via leerden we dat dat niet goed was en hebben nu dus Prins...dat eet hij goed...
Wat mij nu opvalt is dat Boor zo verschrikkelijk haart...natuurlijk ligt dat deels aan t weer...maar dit is echt erg...je kan er een nieuwe jas van breien bijna...
Ik ga er ook vanuit dat dit door t voer komt...
Hoe kan ik het het beste aanpakken??? Om over te stappen op vers...gezien Boris de hele dag kunnen eten gewend is...(krijgen ze bij jullie ook tussendoortjes...als beggin strips en markies enzo??? of moet je dat allemaal van de hoeveelheid vers afhalen???)
Ik las ook over kip en andere botten...hoe zit dat met splinteren dan???
Ik heb al veel berichten gelezen...maar vind het allemaal heel veel info...beetje teveel lijkt t wel...vandaar dat ik t ff zo vraag...
(op t moment heb ik een zakkie runderhart liggen...mama heb t meegenomen bij de Appie...hoe geef je zoiets...gekookt...rauw...geroosterd???)