dit moet ik echt even kwijt hier hoor ben kwaad.

zoals jullie het al hebben gelezen mijn bericht(dank zij barfplaats)waaren wij over gestapt van brokken naar versvoer,en het ging heel goed hij kreeg duck.
maar sinds 2 dagen was hij heel erg ziek,kotsen,diaree en niet een beetje ook het was gewoon water wat er uit kwam.
dus heb ik hem maar 1 dag op vasten gezet en niks te eten gegeven alleen water wilde hij wel.
maar die diaree werd erger het bleef maar water uit komen.
dus vanmorgen naar DA geweest wat het kon zijn.
de arts vroeg van wat ik hem gaf ik zij duck versvoer,
nou zeg hij werd kwaad!!!!! of ik nou gek was geworden om met versvoer te beginnen volgens hem deed brokken heel erg goed (ja pedigree vond hij heel goed)

dus toen ik het hoor de was ik uit gepraat met hem ik begon te schelden

hij probeerde nog via mijn gsm nogmaals duidelijk te zijn,nou ik zette tel maar lekker uit.maar goed nu thuis aangekomen te zijn is hij weer heel normaal speelt weer,en heb weer geprobeerd om te voeren ja hoorrrrr gek beest at het lekker op en niet kotsen er na en toen ik met hem uit ging ja hihihih geen diaree meer jah nog wel wat maar niet meer als water.
ben zon beetje al 2 weken met versvoer aan de gang kon het nog die klachten voor komen?diaree,kotsen?
nu vraag ik me ook af van jah had ik nu maar nog 1 dag gewacht om naar da te gaan,maar van de ene kant ben ik wel blij dat ik ben gegaan nu weet ik hoe hij in elkaar zit tegen over brokkken en versvoer nou bij hem kom ik lekker niet meer neem nu wel een andere.
en nog iets zijn er soms mensen die in rotterdam wonen die nog een goed da weten?
sorry mensen dit moest echt even er uit.