[quote="Helen"]
[quote="crutz"]
[quote="Twister"]
Zit nog niet zo lang in het versvleesverhaal, maar waarom nu je zit met de AB en die parasiet geef je nu elke hond elke dag Fytomix? Waarom is dat?
[/quote]
ze heeft de giardia parasiet en krijgt daar een soort van AB voor (ze had echt water dunne ontlasting, ging van slappe naar water dun in 3 dagen en ook vasten hielp niet)
ze krijgt er fyto bij omdat dat bol staat van de probiotica, dit omdat de AB niet goed voor de darmflora is en die probiotica dus wel
overigen zet ze me net weer voor l*l door dr bak ineens wel aan te vliegen en zelfs een beetje te grommen toen ik langsliep en ze alleen nog maar dr fyto had

[/quote]
Hoe reageer jij als ze dan gromt? Met de gedachte erachter dat ze geen huishond is?
[/quote]
van mij mag ze dr eten best een beetje verdedigen (heb hier al een moeilijke eter, Ace, dus vind het niet zo erg

)
wel moet ik, als het echt nodig is iets af kunnen pakken en dat kan ik dus WEL, pas nl moeten doen omdat we wegmoesten en ze dr kennel in moest (ze had toen voor t eerst een bullepees)
ze doet dus een beetje lelijk, maar respecteerd me uiteindelijk wel

ik zoek het meestal niet op (behalve dus als we weg moeten en ze heeft wat) omdat ik dat niet nodig vind, alleen zolang ze in huis zit zal ik wel eens langs haar voerbak lopen, nou daar went ze maar aan, ik reageer dr niet op en dan krijgt ze vanzelf door dat ik het toch niet weghaal