Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ~anna~
#43534
Ja dat weet ik hij had het die 60% dan kan in een vriezer van 100 ltr. 60 kg. vlees. ik wil nu proberen super groot in te kopen.Ik heb een geaard stopcontact gevonden in een andere berging dat kan een hele grote in.Dan ik alles kwijt en mischien ook voor anderen
Door hondenliefhebster
#43580
Haha, ja Nicolette, dat van die stapeltjes schijven was ook een prachtig idee. Ik was echter zo bang voor ontdooien (maar eerlijk gezegd nog meer voor het moment waarop mijn husbandje thuis zou komen van de boodschappen en zich een rolberoerte zou schrikken van die voorraad hamburgers), dat ik alleen maar dacht: ,,Weg, weg, WEG." Laat 'ie dus even later, toen die hele mikmak hondenvoer net keurig was weggestouwd, thuiskomen met een hele stapel pizza's .....
Hellup! :o :o :o
Door Twister
#43665
Ik vraag me echt af of ik 60 kilo Carnibest kwijt kan in mijn vriezer van 100 liter.
Had er nu 30 kilo Carnibest en 17 kilo Energique inzitten.
Ik hoop toch dat ik de volgende keer vijftig kilo Carnibest kan verstouwen. Maar hoe kun je Carnibest hetbeste stapelen?
Door Twister
#43754
Haha je hebt gelijk, nog niet helemaal wakker geloof ik......... :-[ Maar met het gewone stapelen raak ik denk ik net 50 kilo kwijt en echt geen zestig hoor.........
Door Twister
#43759
[quote="balupa"]
Daarom ga ik nu voor een vrieskist van minstens 225 ltr netto ;D
[/quote]

Denk niet dat ik dat er door krijg...........deze is net nieuw, maar nog van voor het tijdperk van versvoeren ;D
Door meesmerel1
#43760
ik heb daar helaas geen plek voor (beetje vervelend om die in de logeerkamer te zetten, slaap je met je hoofd naast een vriezer...en slaapkamer is ook niet echt de juiste plek...) eerst maar eens een huisje kopen...dat betekent dat ik moet gaan werken en niet zo moet dralen met mijn scriptie :'(...enfin :D
Door ~anna~
#43763
[quote="meesmerel1"]
ik heb daar helaas geen plek voor (beetje vervelend om die in de logeerkamer te zetten, slaap je met je hoofd naast een vriezer...en slaapkamer is ook niet echt de juiste plek...) eerst maar eens een huisje kopen...dat betekent dat ik moet gaan werken en niet zo moet dralen met mijn scriptie :'(...enfin :D
[/quote]Hoeveel honden heb je?
Door ~anna~
#43802
[quote="meesmerel1"]
eentje en twee katten!
[/quote]Met 1 hond doe je langer met een kennelverpakking dus is wel te doen.In een koelkast met aparte vriezertje van 44 ltr. lukt het wel.Nou alleen nog iemand vinden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door