Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door hondenliefhebster
#42730
Ja, Jolly, daar heb ik ook al druk zitten kijken. Lang leve de marktplaats!!!!!!! :D :D :D Ben jij daar ook zo'n fan van? (De afdeling voor dieren laten we maar even buiten beschouwing :-[ ) Maar eerst moest er plaats gemaakt worden in onze garage en diende ons aanhangwagentje, waar we vanwege onze onlangs aangeschafte bus toch geen gebruik meer van maken, verkocht te worden. Momenteel is mijn husbandje buiten in de weer met een nieuwe koper (via de marktplaats gevonden), dus dat is weer een stap dichterbij die vriezer. ;) Nu moet mijn man eerst donderdag 'even' geopereerd worden :-\ :-\ :-\ en daarna, ja daarna gaan we rustig verder op zoek en zal er hoogstwaarschijnlijk wel snel een vriezer voor het grotere werk komen. De hondjes lijken er trouwens geen bezwaar tegen te hebben tot die tijd alleen Energique voorgeschoteld te krijgen. Mmm! ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door hondenliefhebster op di 20 jan 2004, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#43054
ja marktplaats en barfplaats staan bij mij boven aan in favorieten. De dieren kijk ik wel, want zo kom ik meestal aan mijn dag/vakantie honden ;D en ik kijk ook voor hokken en kennels etc etc. natuurlijk valt mijn oog vaak op een honden advertentie, maar geluykkig heb ik een heel standvastige vriend die mij heel goed onder de duim weet te houden, mag dus wel kijken maar NIET meer reageren op honden. :-\
Door Jolly
#43057
wat voor aanhangwagentje trouwens, voor honden of iets anders. Of is die ondertussen al verkocht?
als dat niet zo is, kan je mij dan een mailtje met foto ervan sturen, misschien weet ik dan wel iemand als die niet al te prijzig is. Als het een aanhanger voor honden is, dan hoeft het niet, maar als het gewoon een soort van boedelbak is en hij is nog niet verkocht dan wel.
Door hondenliefhebster
#43071
O je, o jee, had ik dat geweten. Want het karretje (inderdaad een aanhangertje) was binnen een dag verkocht. Het liep storm. Jammer, maar als ik nog eens iets heb, zal ik het eerst op de barfplaats zetten.
Door ~anna~
#43079
Wie wat de maat is van een kennelverpakking Energique de maat van de doos, hoogte, breedte en lengte ik heb niks bij de hand.Wil weten hoeveel je kan stapelen in een vrieskist van h. 88 b. 60 l.95
Door ~anna~
#43096
[quote="hondenliefhebster"]
Die twaalf kilo zat bij mij in een doos van 27 hoog, 30 diep en (ongeveer) 29 breed.
[/quote]wat goed ! bedankt maar het is wel een ander soort model :-\ zijn er dan verschillende dozen zou het verschillen per leverancier?
Door Jolly
#43097
[quote="hondenliefhebster"]
O je, o jee, had ik dat geweten. Want het karretje (inderdaad een aanhangertje) was binnen een dag verkocht. Het liep storm. Jammer, maar als ik nog eens iets heb, zal ik het eerst op de barfplaats zetten.

[/quote]

joh maakt niet uit, dacht er ineens aan, heb ook niets tegen de persoon gezegt die zoiets zoekt, want dat is er zo eentje die zodra die iets hoort moet dat meteen ook gebeuren en als dat niet zo gaat als dat die gepland heeft, schieten ze in de stress. ::) :-\
Door avalon
#43200
[quote="balupa"]
[quote="hondenliefhebster"]
Die twaalf kilo zat bij mij in een doos van 27 hoog, 30 diep en (ongeveer) 29 breed.
[/quote]wat goed ! bedankt maar het is wel een ander soort model :-\ zijn er dan verschillende dozen zou het verschillen per leverancier?
[/quote]
Ik denk het niet. Bij mij hebben de dozen dezelfde maat. Als je gewoon de zak uit de dozen haalt en die erin zet kun je veel meer kwijt in de vriezer ;)
Door jolly64
#43228
Mijn hond is ook stapelgek op energique :P
Als hij het op heeft wil hij meer
Hij weegt 6.5 kilo en krijgt ruim 1 plak per dag
Hij doet het er lekker op
Ik had nog duck liggen en had dat vandaag gegeven
lijkt veel meer ,maar is meer water erin en lijkt alleen meer
Ik had een tijdje terug gemaild naar energique en werd netjes opgebeld door energiqeu en kon alles vragen
Gelukig heb ik hier aan de overkant een dierenwinkel die het zelf geeft aan de hond dus hoef ik geen vrieskist aan te schaffen
Gr Jolanda
Door ~anna~
#43411
[quote="avalon"]
[quote="balupa"]
[quote="hondenliefhebster"]
Die twaalf kilo zat bij mij in een doos van 27 hoog, 30 diep en (ongeveer) 29 breed.
[/quote]wat goed ! bedankt maar het is wel een ander soort model :-\ zijn er dan verschillende dozen zou het verschillen per leverancier?
[/quote]
Ik denk het niet. Bij mij hebben de dozen dezelfde maat. Als je gewoon de zak uit de dozen haalt en die erin zet kun je veel meer kwijt in de vriezer ;)
[/quote]Wat ik mij dan ook afvraag of de plasticzak waar het in zit speciaal diepvriesplastic is?
Door hondenliefhebster
#43520
Geen flauw idee, Balupa. Ik heb de zak uit de doos gehaald en deze zo in de vrieslade gepropt (zij het dat er eerst een stelletje schijven uitgehaald moest worden en elders in een la gefrommeld).
Door oebaya
#43527
[quote="hondenliefhebster"]
Geen flauw idee, Balupa. Ik heb de zak uit de doos gehaald en deze zo in de vrieslade gepropt (zij het dat er eerst een stelletje schijven uitgehaald moest worden en elders in een la gefrommeld).
[/quote]

O, o en Paul had nog wel zo aanschouwelijk duidelijk gemaakt hoe je energique moet stouwen. Dan gaat er echt 12 kilo in een la.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door