Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sharpie
#41635
Prachtfoto's, Shanti!  Wat zijn spelende honden toch leuk om te zien. Wel een pittig dametje trouwens, die loge, of lijkt dat maar zo? 
Ja, ze was behoorlijk pittig maar dat vond mijn reu wel leuk, op een gegeven moment liep hij zelfs mank door het spelen met haar,
dus toen heb ik ze maar even rustig gehouden.
Maar wel vervelend voor jouw reutje, dat 'ie al een paar keer is gepakt door soortgenoten.
Hij is door allerlei rassen aangevallen, maar nog nooit door een andere Sharpei hoor, je ziet ze ook vrij weinig natuurlijk.
Misschien hebben die huidplooien op andere honden eenzelfde effect.
Ja, het is bekent dat dit ras agressie op kan roepen bij andere honden, het komt idd omdat ze er zo anders uitzien.
De Sharpei zijn oren liggen plat, die rimpels op zijn rug lijken net of hij zijn haren opzet, zijn staart draagt hij van nature omhoog en dan kijkt hij ook nog zo arrogant met die enge rimpelkop ;D dat komt allemaal vrij dominant over.
Het is idd jammer, want ze kunnen ook zo lief zijn, al heb je er ook krengen tussen zitten natuurlijk ;D
Groetjes en knuffels voor je doggies.
Ik geef het aan ze door. :-*
Geef jouw doggies ook maar een lekkere knuffel van mij. :-*

Trouwens die twee van mij zijn echt verliefd op elkaar, dat is zo leuk om te zien joh. :)

Barfplaats wordt gesponsord door