[quote="sharpie"]
Ja, mijn honden zijn ook van die lastige eters, en die oudste heeft nogal gevoelige darmpjes, ik denk door de Antibiotica die hij heeft gehad toen 'ie jong was en ik gaf toen ook nog voornamelijk brokken, soms met blik erdoor, ik weet het heel slecht, maar ik wist niet beter en iedereen zei tegen me, dat ik gewoon vol moest houden, terwijl hij brokken niet lekker vond en continu aan de dunne was en broodmager werd.
Ik was diep ongelukkig hiermee en ben toen dus gaan zoeken en kwam uit op een boek van Ian Billinghurst, dat heeft toen een hoop verandert, het gaat al heel goed nu, maar kan nog steeds wel ietsje beter vind ik.
Ik ben blij dat het met je hond nu zo goed gaat, want ik las al ergens dat je ook veel zorgen hebt gehad met hem, en ik weet hoe rot je je dan gaat voelen.
Maar, het nieuwe jaar begint alvast goed!
[/quote]
uiteraard door de antibiotica, qyan heeft ookal 9 antibiotica kuren achter zijn kiezen
en uh, het gaat vanzelf beter hoor. qyan heeft tot een leeftijd van ongeveer 9 maanden chronische diaree gehad. kreeg toen nog gedeeltelijk brokken en 3 of 4 dagen vers. weet het niet precies meer.
toen over gegaan naar vers en 4 maanden terug ongeveer de laatste keer gerommel met zijn darmen gehad, wat al veel korter duurde dan normaal.
en sindsdien nooit meer last gehad.
heb het wel duur aangepakt hoor LOL

fytomix van bibi iedere dag 250 gram, daarna kruidenmix van carnibest. daarnaast nog 4 potten probiotica voor de zekerheid.
whaha, maar geen darmklachten meer.
nu alleen nog vlees hoor
dus het gata vanzelf beter, duurt ff, maar uiteindelijk kom je er.