[quote="Renee"]
Oke de smaak/soort maakt dus niet veel uit en het is goed af te wisselen, duidelijk. Geen idee waar ik het gelezen heb Lizzy, maar het is in mijn achterhoofd blijven hangen blijkbaar. Super dat jullie zo snel antwoorden trouwens!
Dus ik ga twee smaken bestellen en kijken hoe Gizmo daar op reageert. De energique die ik nu geef vindt hij heerlijk, ik hoop dat Bibi net zo goed zal smaken.
Ik ga het nu via Monique van Yalla bestellen, scheelt behoorlijk in de kosten niet?
Ik lees net het berichtje van Karin, ik zal het wel uit het Shar-Pei boekje hebben denk ik. Karin, heb jij enig idee welke 2e smaak ik erbij kan geven?
Bedankt!

[/quote]Hoi Renee, graag gedaan. Ik denk dat je gewoon alle Bibi smaken moet proberen. Je ziet vanzelf welke er eventueel niet lekker vallen bij jouw hond. Begin bijv. bij de Lam&Rijst en Natuurmix (of kip&rijst). Als dat goed gaat, voeg je een derde toe en als dat ook goed gaat, voeg je de vierde toe. Nogmaals, ik vind afwisseling juist erg goed! Hoe meer verschillende vleessoorten, de beter.
Groetjes en succes, Lizzy en laat je ons weten of jouw hond het lekker vindt?