Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#3468712
Gizmo schreef: ma 26 feb 2024, 11:28 De pH is sochtends vroeg rond de 5,8 en begin van de middag mooi tussen de 6 en 6,5. Ik denk dat ik hier verder niet teveel mee aan ga rommelen.

Gelukkig eet Gizmo weer als vanouds en groenten gaan er gelukkig ook in. Ik ben laatst begonnen met Bandit te geven en dat vind ze erg lekker dus ik wil hier graag mee doorgaan (in Energique zit een premix en las dat dat niet goed is bij blaasproblemen?). Maar wat kan ik nu het beste doen, is elke soort van Bandit oke om te geven, of kan ik toch beter het blaas/nier dieet van Bandit gaan geven (lager in eiwit, fosfor, calcium)?
Wat fijn om te lezen! Super!
In geval van blaasstenen denk ik dat je iedere Bandit kunt geven. Ik zou zelf wel even weer de pH blijven meten als je volledig om bent. Om gewoon even te kijken hoe dat gaat.

Energique zit inderdaad Premix in. Dat zou voor mij echt afvallen.
Gebruikersavatar
Door Gizmo
#3468771
Mooi, dan ga ik gewoon verschillende soorten geven. En ik blijf zeker de pH in de gaten houden.

Allemaal heel hartelijk bedankt voor het meedenken en de tips de afgelopen tijd. Geeft me ook weer wat zekerheid en de hoop dat het zo wel goed zal blijven gaan (en dat Royal Canin niet de oplossing is :biggrin2:)

Barfplaats wordt gesponsord door