Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Suzanne313
#3463365
Goedemiddag,

Ons teefje is nu 4 weken drachtig.
Ze krijgt bij ons KVV verschillende soorten van kivo en darf en bandit.
Maar ze laat het telkens staan .
Dat deed ze voor de zwangerschap al vaak,maar nu eet ze bijna helemaal niet meer.

Wat voor merken kan ik nog proberen? Die ook goed zijn voor haar nu ze drachtig is.

Vanaf nu zou ik mogen/moeten met voeding maar krijg er nu al niks in.
Ja, snacks maar dat is niet de manier.

Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet helemaal vinden en niet recent,

En wil graag kvv blijven voeren.
Hebben jullie advies?
Door Lizzy
#3463372
Suzanne313 schreef: ma 25 sep 2023, 12:45 Goedemiddag,

Ons teefje is nu 4 weken drachtig.
Ze krijgt bij ons KVV verschillende soorten van kivo en darf en bandit.
Maar ze laat het telkens staan .
Dat deed ze voor de zwangerschap al vaak,maar nu eet ze bijna helemaal niet meer.

Wat voor merken kan ik nog proberen? Die ook goed zijn voor haar nu ze drachtig is.

Vanaf nu zou ik mogen/moeten met voeding maar krijg er nu al niks in.
Ja, snacks maar dat is niet de manier.

Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet helemaal vinden en niet recent,

En wil graag kvv blijven voeren.
Hebben jullie advies?
Is ze misselijk?

Kun je de KVV aantrekkelijker maken met iets zoals bijv. een beetje sardien uit blik geprakt er bovenop leggen? (en dan wel sardien in water of olijfolie en zeker niet in zonnebloemolie of sojaolie). Of wilde zalm uit blik? Al is het maar een klein beetje. De meeste honden vinden dat zo lekker. Oh, en ik heb hier een huttekase verslaafde. Dat vindt ze echt het aller, allerlekkerste dat er bestaat. Misschien dat over de KVV smeren.

Verder vind ik Tammenga echt een fijn merk KVV. En ook KB raw.

Soms helpt het ook om het een beetje warm te maken. Liefst verwarm je het au bain marie. Dus prak in de voerbak (geen plastic voerbak) en dan de voerbak in goed warm water zetten.

Barfplaats wordt gesponsord door