Hahaha dat is waar! Nou had ik ook twee dierenartsen voor me staan dus het had wel mogelijk geweest

maar het is niet ter spraken gekomen dus ik heb ze ook niet op ideeën gebracht

nou moet ik zeggen dat ze wel voor vlees zijn dus dat is wel super fijn. Benoemen alleen dat je wel op de merken en samenstelling moet letten mja dat is alleen maar goed en dat er ook een groot verschil in zot wat voor merk je voert.
Het is hier meer een van de dierenarts assistenten die ik laatst aan de telefoon had omdat snowy wat aparte poep had gehad. Het was een rare kleur en paste niet nij wat hij had gegeten. Het was licht.. gelukkig is dit alweer weg en poept die weer de juiste kleuren

Maar ze zei wel dat er mega veel zooi in kvv zit En ander vlees voor de hond en wat dan kon ze niet benoemen maar het was wel zooi. Want ik ging die discussie wel aan met alles wat ik hier inmiddels geleerd heb durf ik dat wel

toen vroeg ik om een voorbeeld en toen kwam ze met muizen botten en organen.. en dus nog heel veel andere troep
Of ik heb een stukje gemist?
Ja het smaakt heeeel erg, dat is duidelijk te zien.
Hij word er helemaal wild van
Het is ook zo weg

Hij heeft nu de puppymix van carnibest gehad, die valt erg in de smaak. Het liefst eet hij daarna ook de voerbak van snowy nog leeg
Hoevaak voeren jullie puppy's met vlees per dag?
Met brokjes zou hij 4x per dag moeten krijgen is dat met vlees ook zo?
Ik heb bij de beginners info gekeken en dan kom ik erop uit dat blue 165 gram per dag zou moeten krijgen.
Hij was laatst 2.75 kg. Hij zou dan 6% moeten krijgen. Maar ik vind dat hij zo hongerig lijkt! Misschien komt het door het vlees hoor dat het iets is wat hij gewoon heeeel graag wil hebben.. wat is jullie ervaring daarmee?
Gewoon nog even leuk: snowy laat de laatste 2 dagen nu ze echt jut en jul zijn geworden en hij ondanks dat het een mannetje is moeder gevoelens heeft ontwikkeld ineens een klein beetje van zijn vlees staan, hij stapt er dan ook van weg en zit naar blue te praten van kom joh. Wil die hiermee zeggen dat die blue dat wil geven?

ook pakt hij een klein beetje vlees in zijn mond, kauwt dit dan helemaal uit en legt het daarna op de grond blij blue.
Is dit niet wat ze voor puppys normaal ook zouden doen?